کفپوش گرانولی قیمت کفپوش گرانولی رولی

اگر به دنبال کفپوشی باکیفیت و طول عمر بالا هستید که نصبی سریع و آسان نیز داشته باشد با ما همراه باشید.در این پست قصد داریم یکی از کفپوش های پرفروش گرانولی رو معرفی کرده و ویژگی های آن را برای شما شرح دهیم.البته نکته اصلی را نباید فراموش کنیم.یعنی قیمت این کفپوش گرانولی رولی و علت تفاوت آن در ویژگی و قیمت با سایر کفپوش های گرانولی را نیز توضیح خواهیم داد.

خب نام این محصول را در بالا گفتیم،کفپوش گرانولی رولی که البته شاید آن را با نام دیگری بشناسید.مانند:کفپوش گرانولی لاستیکی،کفپوش رولی خالدار و کفپوش گرانولی باشگاهی یا گرانولی ورزشی.

روند تولید این کفپوش گرانولی نیز مانند سایر کفپوش های گرانولی می باشد.که البته در نوع خالدار رولی از دانه های EPDM و چسب صنعتی پلی اورتان استفاده شده است.به دلیل استفاده از همین دانه ها به آن کفپوش گرانولی خالدار می گویند،که البتع جذابیت این محصول را دو چندان می کند.

در مورد سایر ویژگی ها به صورت کلی باید بگوییم که این کفپوش قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد.خاصیت ضربه گیری و ضد لغزش بودن را داشته،همچنین ضد آب بوده و ضد حساسیت می باشد.در ادامه بصورت جزیی و بیشتر به ویژگی های این محصول می پردازیم.

نکته اصلی در مورد کفپوش گرانولی رولیکفپوش گرانولی رولی شماره 3

ویژگی اصلی که این محصول را در مقایسه با سایر محصولات خاص می کند.نصب فوق العاده سریع و قیمت پایین و مقرون بصرفه و طول عمر بالای 10 سال این کفپوش گرانولی می باشد.نکته ای که شما باید به آن توجه کنید فضایی است که می خواهید در آنجا از این محصول استفاده کنید.اگر شما مالک یک باشگاه ورزشی،بدنسازی یا یک کارخانه یا کارگاه تولیدی هستید یا مدیریت یک مدرسه یا مهد کودک با شما است.شاید هم بخشی از یک شهربازی و زمین بازی کودکان در اختیار شماست.

این کفپوش گرانولی رولی بهترین گزینه برای شما است،زیرا نصب و پیاده سازی این محصول بسیار سریع و ساده می باشد.در کوتاه ترین زمان ممکن بدون ابزار خاص تنها با کمک چسب مخصوص این کار شما کفپوشی زیبا و مطمئن خواهید داشت.مطمئن از این لحاظ که این کفپوش ضربه گیر فوق العاده ای بوده. و از بروز حوادث ناگوار در اثر سر خوردن و برخورد تا 80 درصد جلوگیری می کند.برای مکان هایی که افراد ساعات متوالی سر پا و ایستاده هستند فوق العاده بوده و فشار وارد از سطح را بسیار پایین می آورد.

شما از این محصول می توانید به صورت ترکیبی و مکمل استفاده کنید.یعنی از کفپوش هایی با انعطاف پذیری کمتر برای قرار دادن دستگاه های سنگین بروی آن مانند کفپوش های پایدار.و از کفپوش گرانولی رولی در فضاهای عمومی و پر رفت و آمد باشگاه ورزشی یا باشگاه بدنسازی.

اگر مایل هستید اطلاعات دقیقتر وبیشتری نیز کسب کنید کلیک کنید.ما کفپوش گرانولی رولی و پازلی را باهم مقایسه کرده و تقاط قوت هر دو محصول را برای شما مشخص کردیم.

مزایای استفاده از کفپوش گرانولی رولینصب کفپوش گرانولی-در -فضای بسته

صرفه جویی در زمان و هزینه آن هم به واسطه اینکه قبل از خرید شما می توانید محل خود را اندازه گیری و نیازتان را برآورد کنید.

نصب و نگهداری بسیار ساده بودن وجود حتی یک شکاف که آلودگی را در محیط نگه دارد.

ویژگی های این محصول

  1. نصب سریع
  2. انعطاف پذیری بالا
  3. ضربه گیر
  4. شستشوی آسان
  5. ضد حساسیت های پوستی و دارای استاندارد بهداشت
  6. طول عمر بیش از 10 سال
  7. تنوع رنگی بالا،جذاب و انرژی بخش
  8. امکان سفارش در طرح،رنگ و ضخامت دلخواه

از کفپوش گرانولی رولی در چه مکان هایی استفاده کنیم؟قیمت کفپوش گرانولی رولی

جواب شما ساده است،در فضاهای مسقف هر مکانی که احساس نیاز می کنید محدودیتی ندارید.تنها نکته در خرید امکان جابجایی شماست.اگر امکان جابجایی چند بار در طول یک سال را می دهید از نوع تایل های گرانولی و کفپوش های پازلی استفاده کنید.اما اگر جابجایی های شما هر چند سال یکبار است مشکلی نیز و این کفپوش بهترین گزنیه است،مخصوصا اگر فضا مساحت زیادی داشته باشد.البته شما قبل ازخرید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کرده و مشاوره رایگان دریافت کنید.

اما به صورت کلی در باشگاه های بدنسازی،زمین های بازی کودکان و مهدها،کارگاه های تولیدی،دکوراسیون و باشگاه خانگی.و مکان های اداری و فروشگاه های زنجیره ای و دیگر مکان ها بهره ببرید.

 

قیمت کفپوش گرانولی رولی یا کفپوش گرانولی رولی باشگاهی

لازم به ذکر است قیمت ها براساس هر متر مربع بوده و تنوع در رنگ،طرح و ضخامت زیاد بوده.با این حال امکان سفارش با طرح و اندازه دلخواه وجود دارد.

  • کفپوش گرانولی رولی 2 میل 65،000 هزار تومان
  • کفپوش گرانولی رولی 3 میل 95،000 هزار تومان
  • کفپوش گرانولی رولی 4 میل 125،000 هزار تومان
  • کفپوش گرانولی رولی 5 میل 155،000 هزار تومان
  • کفپوش گرانولی رولی 6 میل 190،000 هزار تومان
  • کفپوش گرانولی رولی 7 میل 225،000 هزار تومان
  • کفپوش گرانولی رولی 8 میل 260،000 هزار تومان

 

حرف آخر

 قیمت کفپوش های گرانولی رولی مانند سایر کفپوش گرانولی به پارامترهای زیادی بستگی دارد.در پست های قبلی نیز به این نکته اشاره کردیم که علت تفاوت قیمت در بازار فقط به گران فروشی یا ارزان فروشی بستگی ندارد.ما در رنگین فوم قیمت کفپوش گرانولی رولی خود را به گونه ای قرار دادیم که برای مشتری ایرانی مقرون بصرفه باشد.و البته این محصول جز محصولات صادراتی ما به کشورهای همسایه می باشد یعنی ما در رقابت کامل با محصولات خارجی هستیم.

ممکن است شما کفپوشی را بدون اطلاع و شناختی از تولیدکننده آن محصول با قیمتی پایینتر تهیه کنید.ممکن است بعد از زمان کوتاهی سایده شدن و پوسته پوسته شدن این محصول را مشاهده کنید.و یا محصول آن انعطاف پذیری و خاصیت ارتجاعی لازم را نداشته باشد.در این صورت شما ضرر سنگینی می کنید پس سعی کنید در هنگام خرید از برندی نام آشنا خرید خود را انجام دهید.رنگین فوم تولید کننده انواع محصولات گرانولی و فومی با سابقه ای بیش از 10 سال می باشد.در خرید از ما تنها نگرانی شما انتخاب طرح و رنگ خواهد بود نه چیز دیگری.همین حالا تماس بگیرید.

 

امتیازی که به این مقاله می دهید چند ستاره است؟
[کل: 11 میانگین: 4.2]