کفپوش گرانولی رولی یا پازلی

کفپوش لاستیکی رولی یا کفپوش گرانولی رولی که به کفپوش سالن ورزشی و باشگاهی نیز معروف می باشد.یکی از جدیدترین و کاربردی ترین کفپوش های گرانولی چند منظوره به حساب می آید.این کفپوش ها از ترکیب دانه های لاستیک با کیفیت بالا، دانه های EPDM و چسب صنعتی پلی اورتان تهیه و تولید می شود.به دلیل استفاده از دانه های ای پی دی ام به این کفپوش ها کفپوش های خال دار یا دانه دار نیز میگوند.

کفپوش لاستیکی رولی در اکثر اماکن عمومی و محیط های صنعتی مانند:کفپوش باشگاه،ادارات،بیمارستان ها،محیط های کارگاهی و سایر اماکن کاربرد دارد.استحکام فوق العاده،نصب آسان و طول عمر بالا کفپوش لاستیکی رولی حتی تا بالای 10 سال عمر مفید سبب شده.این کفپوش یکی از کفپوش های پرطرفدار در بین سایر محصولات مشابه باشد.

نکاتی که قبل از خرید کفپوش گرانولی باید به آنها توجه کنید؟کفپوش گرانولی رولی شماره 2

برای تصمیم گیری در خصوص خرید یکی از انواع کفپوش گرانولی به چند نکته باید توجه کنید.

ابعاد کارگاه یا سالن ورزشی من چقدر است؟

خب اگرسالن ورزشی،باشگاه یا کارگاه شما خیلی بزرگ است.کفپوش رولی و درصورت کوچک بودن کفپوش پازلی انتخاب مناسبی می باشد.

آیا در آینده قصد جابجایی باشگاه ورزشی یا کارگاه خودم را دارم؟آیا کفپوش ها را می خواهم به مکان جدید منتقل کنم؟

اگر شما قصد جابجایی مکان در آینده را داشته باشید.کفپوش های پازلی،تاتامی یا گرانولی برحسب نیاز انتخاب بهتری می باشد.اما اگر قصد جابجایی نداشته باشد قطعا کفپوش گرانولی رولی بهترین انتخاب می باشد.

اهمیت خود مکان را نباید فراموش کرد،آیا مکان مسقف است یا فضای باز؟

در محیط کارگاهی و صنعتی چه دستگاهی بروی آن قرار میگیرد و چه مقدار وزن به سطح وارد می شود؟

فرض کنید می خواهید یک باشگاه بدنسازی با مساحت 500 الی 600 متری را با کفپوش گرانولی پازلی کفپوش کنید.خب این عدد برابر با قراردادن 500 الی 600 کفپوش گرانولی پازلی 1متر در 1 متری است.این کار شاید سخت نباشد اما قطعا کار زمان بری بوده و چند روز از شما زملن می گیرد.

راه حل مناسب برای رفع این مشکل استفاده از کفپوش گرانولی رولی است.شاید این کفپوش کمی سنگین تر در جابجایی بوده اما نصب آن ساده و بسیار سریع تر از کفپوش پارلی است.اگر محیط شما بزرگ است،کفپوش گرانولی رولی بهترین گزینه موجود است.کفپوش گرانولی رولی شماره 4

مزایای کفپوش گرانولی

کفپوش گرانولی رولی باعث صرفه جویی  در زمان و هزینه شما می شود.در هنگام نصب نیازی به جابجایی های زیاد و برش فراوان ندارید.زیرا شما میتوانید بعد از اندازه گیری محل نصب(سالن ورزشی،کارگاه،ادارات،اصطبل و… .) دقیقن به اندازه دلخواه خود رول ها را تهیه کنید.

ویژگی ها

نصب آسان و سریع

طول عمر بالا

انعطاف پذیری بالا

خاصیت ارتجاعی و ضربه گیری مطابق با استانداردهای جهانی

شستشوی آسان

عایق صدا،رطوبت و برق

ضد حساسیت و کاملا بهداشتی

ایجاد فضای جذاب و انرژی بخش در طرح ها و رنگ های مختلف

کفپوش گرانولی رولی  با ضخامت 2 میلی متر تا 20 میلی متری و طول دلخواه تا 100 متر، در عرض 80 سانتی متر تولید می شود.

در یک نگاه کلی کفپوش گرانولی رولی را در چه مکان هایی نصب کنیم؟

کفپوش های گرانولی رولی به دلیل قیمت مناسب ونصب آسانی که دارند،علاوه بر استفاده عمومی در صنعت ساختمان سازی نیز کاربرد دارند.نگاهی جزئی تر در ادامه به این مسئله بیندازیم.

باشگاه های ورزشی و بدنسازیکفپوش گرانولی رولی شماره 3

یکی از بهترین گزینه ها برای باشگاه های ورزشی و بدنسازی،سالن های آموزش رقص و ورزش های پر تحرک،زومبا و …کفپوش های گرانولی است.استفاده از کفپوش گرانولی در اینجا اهمیت بسیاری دارد نوع آن بسته به نیاز شما می باشد،رولی یا تایل.به دلیل نرمی و ضربه گیری این کفپوش ها سلامت و ایمنی ورزشکاران از خطرات احتمالی تضمین می شود.این امر سبب جلب اعتماد و رضایت مشتریان باشگاه شده.و دستگاه ها و دمبل های باشگاه نیز طول عمر بیشتری خواهند داشت.علاوه بر این تنوع رنگی و سطح یکدست و بدون درز و شیار کفپوش گرانولی محیطی جذاب را به وجود می آورد که نظافت آن نیز ساده است.

عایق برق

همان طور که در پست های قبلی توضیح دادیم.در تولید این کفپوش ها از موادی استفاده شده که عایق خوبی دربرابر الکتریسیته بوده و خطر برق گرفتگی را بشدت کاهش می دهد.اگر کارگاه یا آزمایشگاه دارید و در آن از برق با ولتاژ پایین استفاده می کنید،این کفپوش انتخاب مناسبی می باشد.

کاربردهای خانگی و استفاده در دکوراسیون

ورودی بسیاری از خانه ها و آپارتمان ها با سنگ های مرمر پوشیده شده است.این سنگ ها به دلیل سطح صافی که دارند در مجاورت آب بسیار لغزنده هستند. در هنگام باران و برف یا لب های استخر ها همیشه این نگرانی برخورد با سطح وجود دارد.ما می توانیم با استفاده از کفپوش های گرانولی این سطح را به زیبایی بپوشانیم و محیطی جذاب را ایجاده کرده طوری که صفحات گرانولی یخشی از کفپوش سنگی شما بنظر برسد.

حرف آخر

همین طور که مشاهده می کنید پارامترهای زیادی در یک انتخاب خوب موثر می باشد.کارشناسان ما در رنگین فوم راه حل های مناسب با توجه به شرایط و بودجه شما،به صورت رایگان در اختیارتان قرار خواهند داد.حرف آخر اینکه هر کدام از کفپوش های گرانولی با توجه به مزیت های خاص خود مناسبترین نوع کفپوش در فضاهای داخلی و خارجی هستند.با همه این توضیحات در هنگام خرید شما یاید به همان دونکته توجه کنید.فضای شما چقدر است و آیا احتمال می دهید در آینده نزدیک از مکان فعلی جابجا شوید.

امتیازی که به این مقاله می دهید چند ستاره است؟
[کل: 2 میانگین: 4.5]