کفپوش گرانولکفپوش گرانولی و لاستیکی EPDM 3

اگر در فکر نصب کفپوش گرانول در خانه یا سالن ورزشی خود هستید؟ یا اتاق های دیگر؟ قبل از اینکه هزینه ای که برای خرید کفپوش گرانول در نظر گرفته اید را خرج کنید. باید مطمئن شوید که محصولی که انتخاب می کنید برای فضای شما مناسب است.و البته نحوه نصب کفپوش گرانول را حتما باید در نظر بگیرید تا در آینده با مشکل ممواجه نشوید.

 

قصد ما در رنگین فوم،این است که شما به طور کامل در مورد کاربردها و مزایای هر نوع کفپوش گرانول مطلع شوید.در صورت داشتن اطلاعات دقیق شما می توانید تصمیمی مطمئن و دقیق بگیرید. با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید نحوه نصب کفپوش گرانول را از نزدیک بررسی کنیم.

 

بهترین شرایط نصب کفپوش گرانول

کفپوش گرانول رولی را می توان در مکانهای مختلفی استفاده کرد. اما به طور کلی متوجه خواهید شد که در فضاهای مسطح، خشک و داخلی کفپوش های گرانولی بهترین انتخاب هستند. گرانول یا همان لاستیک انعطاف پذیر و قابل خم شدن است، اما می تواند سفت تر از سایر محصولات باشد. بنابراین اگر فضاهای بتنی ناهموار، ترک یا شکاف دارید باید آن را اصلاح کنید.چرا که می تواند برآمدگی ها و برجستگی ها را روی کفپوش ایجاد کند.

 

کفپوش گرانول پازلی و رول‌های گرانول در مکان های مسقف، بهترین عملکرد را دارند.کفپوش گرانول بسیار متنوع بوده و برای هر مکان انتخابی را در اختیارتان قرار می دهد.برای مثال : در حالی که آنها آب را جذب نمی کنند، رطوبت زیر می تواند باعث رشد کپک شود.پس بهتر است در این مکان ها از کفپوش های شیاردار یا سوراخ دار گرانولی که مرطوبتر است استفاده کنید.

 

صاف، خشک و سخت. به طور کلی این ها بهترین شرایط برای نصب کفپوش گرانول هستند.

 

زیرسازی برای کفپوش گرانول سالن بدنسازی و باشگاهینصب کفپوش گرانولی زیرسازی

یکی از سوالاتی که خیلی زیاد از ما پرسیده می شود در مورد نحوه نصب کفپوش گرانول روی سطح بتنی است.به دلایل کاملا منطقی، مشتریان ما می خواهند بدانند چه زمانی نیاز به استفاده از کفپوش دارند. و اگر چنین نیازی دارند، از کدام نوع باید استفاده کنند.

 

یکی از دلایل استفاده از کفپوش، محافظت از سطح زیرین آن است. همیشه در مورد محافظت از ورزشکاران،افراد و تجهیزات صحبت می کنیم. اما به عنوان مثال، اگر کف زیرین ما از نوع سرامیک است،برای محافظت آن به یک کفپوش گرانول نیاز دارید تا از ترک خوردن یا شکستن کاشی‌ها جلوگیری کند.

 

در چه مواردی نباید کفپوش گرانول را به سرعت نصب کنیم؟

کفپوش گرانول بسیار متنوع و قابل اعتماد است، اما برخی از موارد وجود دارد که باید از استفاده از آن اجتناب کنید.در بالا توضیح دادیم که تقریباً در همه موارد به یک سطح صاف و محکم برای نصب نیاز داریم. زیرا در صورت مسطح نبودن بتن، در هنگام نصب کفپوش گرانول سالن بدنسازی ، برآمدگی و چین و چروک ایجاد می کند.که این برآمدگی ها بعد از گذشت مدتی سبب آسیب دیدگی کفپوش می شود.ودر کل طول عمر این محصول را پایین می آورد.

 

شرایط دیگری که نباید از کفپوش گرانولی در سالن های ورزشی استفاده کرد زمانی است که سطح دارای شکاف باشد.البته منظور از شکاف،یک شکاف قابل توجه است.

نصب کفپوش گرانول بر روی سطوح مختلف

موزایک یا تایل های گرانولی روی بتن

 بتن مسطحنصب کفپوش گرانولی-در -فضای بسته

از بین تمام سطوح برای نصب کفپوش گرانول، سطح بتنی مسطح ایده آل ترین است.نصب کفپوش گرانول در سالن و باشگاه بدنسازی بروی بتن مسطح مزایای فراوانی دارد.و اولین و اصلی ترین آن پایه ای ثابت و بادوام است که طول عمر و کیفیت عالی ایجاد می کند. کفپوش گرانولی برای سالن های بدنسازی نیاز به سطحی محکم و هموار دارد و بتن برای این نیاز تقریباً عالی است. با این حال، اگر شما می‌خواهید مطمئن شوید که رطوبت زیادی در داخل یا زیر بتن وجود ندارد. می توانید از لایه چسب که کاملاً پخش شده، به عنوان یک ضد آب برای کفپوش سالن بدنسازی استفاده کنید.

 

کاربردهای دیگر

در داخل خانه، لاستیک یک محصول عالی است، حتی برای مناطق مرطوب مانند جکوزی یا عرشه استخرهای سرپوشیده. با این حال، گزینه های بهتری برای استخرهای روباز و جکوزی ها وجود دارد.

در حالی که کفپوش لاستیکی نورد شده برای دال های بتنی مسطح مناسب است، اگر آن را روی پله های بتنی نصب می کنید باید چسبانده شود. هنگامی که روی پله ها قرار می گیرد، می تواند جابجا شده و زیر پای شما حرکت کند و یک خطر ایمنی بالقوه خطرناک ایجاد کند. بنابراین بهتر است از چسب برای ثابت نگه داشتن کفپوش لاستیکی استفاده کنید.

 

کاشی و سرامیکچمن مصنوعی فوم استخر

یکی دیگر از سطوحی که برای کفپوش گرانول مناسب است، کاشی و سرامیک است.البته این سطوح به خودی خود شکننده هستند ممکن است لازم باشد که نوعی محافظ و کفپوش استفاده شود. حتی بهترین کاشی‌های سرامیکی می‌توانند زمانی که زیاد استفاده ‌شوند شکننده باشند.در بخورد احتمالی اجسام سنگین با سطح به یک پوشش مناسب احتیاج دارید که خاصیت ارتجاعی داشته باشد.

 

چوب سختخرید کفپوش لاستیکی ارزان 05

چوب سخت یکی از زیباترین و جذاب ترین سطوحی است که می توانید در خانه یا محل کار خود داشته باشید. با این حال، اگر نیاز به پوشش چوب سخت دارید، کفپوش گرانولی در واقع یک انتخاب عالی است.برای  استفاده از هریک از محصولات کفپوش گرانولی، ما یک لایه زیرین را توصیه می کنیم. این لایه زیرین یک وظیفه مهم را انجام می دهد: لکه دار شدن چوب سخت را از رنگ سیاه گرانول محافظت می کند. با لایه زیرین ، هیچ انتقال رنگی وجود ندارد، بنابراین اگر و زمانی که تصمیم به بلند کردن کفپوش بگیرید، باز هم سطح چوبی ظریف و گرمی دارید.

 

سطوح بیرونی (چمن، خاک، سنگ و غیره)

استفاده از رول های گرانول روی سطوح “طبیعی” در فضای باز مانند چمن، سنگ و خاک توصیه نمی شود. از آنجایی که رول های لاستیکی سوراخ ندارند، آب را در بالا نگه می دارند.بنابراین اگر روی رول گرانول باران ببارد، آب در جای خود باقی می ماند. مگر اینکه شیبی وجود داشته باشد که امکان خروج آب را فراهم کند. اساساً شما یک استخر و گودال آب در بالای آن خواهید داشت که می تواند آزاردهنده باشد.پس می توانید بجای رول گرانول از گرانول پازلی پایدار یا شانه تخم مرغی و یا از کفپوش گرانول شیاردار استفاده کنید.

 

ویلا ها و پشت بام هاکفپوش های گرانولی - فضای باز

گاهی اوقات سؤالاتی در مورد کفپوش سالن بدنسازی روی پشت بام خانه بر روی سطوح بتنی دریافت می کنیم. بسیاری از مردم می خواهند پشت بام بیرونی خود را به یک فضای قابل استفاده تبدیل کنند. با فرض اینکه سازه دارای استحکام و یکپارچگی کافی برای تردد پا باشد، چند گزینه وجود دارد.البته کفپوش های گرانولی رولی و لاستیکی معمولاً توصیه نمی شوند.پس بیشتر صحبت ما در مورد کفپوش های پازلی گرانولی می باشد.

 

یکی از مسائل اصلی استفاده از کفپوش گرانولی روی پشت بام ها،جمع شدن آب و استفاده از کفپوش با شکل مناسب است. کپک اغلب در مناطق مرطوب که آب در آن به دام افتاده است یافت می شود. هنگامی که کفپوش های گرانولی یا رول ها را روی یک سطح بتنی می گذارید، مکان مناسبی برای رشد کپک ایجاد می کنید.(البته اگر در انتخاب کفپوش دچار اشتباه شوید).اگر در مناطق که بارندگی زیاد است قصد استفاده از کفپوش گرانول را دارید این نکته را در نظر بگیرید.که قرار دادن یک محصول گرانولی یا لاستیکی صاف کمی اشتباه است.شما در این مناطق بهتر است از کفپوش گرانولی پایدار و شیاردار استفاده کنید.آب زیر این کفپوش ها جمع نمی شود و اندک آب باقیمانده به سادگی در معرض هوا خشک می شود.

امتیازی که به این مقاله می دهید چند ستاره است؟
[کل: 1 میانگین: 5]