آیا استفاده از لاستیک به عنوان کفپوش ورزشی بدنسازی مزایایی دارد؟

اگر شما به عنوان مدیر یک باشگاه ورزشی و بدنسازی مشغول به کار هستید یا به باشگاه بدنسازی محلی می روید. لازم است که از نکاتی اطلاع داشته باشید.

کفپوش گرانولی و لاستیکی بدنسازی: نکاتی که باید در مورد این محصول کاربردی بدانید.

انواع کفپوش های گرانولی02محبوبیت کفپوش های گرانولی ساخته شده از لاستیک های SBR در سالن های بدنسازی  طی سالهای اخیر افزایش یافته است. اکثر سالن های بدنسازی و باشگاه های ورزشی در حال حاضر از سطح جذب شوک استفاده می کنند. آنها این پوشش ایمن را به عنوان کفپوش ترجیحی خود برای تمرینات با شدت بالا در نظر گرفتند. حتی اگر از ایمنی،زیبایی،کارایی و عملکرد بالای این محصول چشم پوشی کنیم.از نقش پر رنگی که این محصول در سال های اخیر در حفظ محیط زیست داشت نمی توان چشم پوشی کرد.بازیافت لاستیک ها به کاهش تقاضا برای محل های دفن زباله کمک کرد.و به کمک تکنولوژی حالا از موادی که زمانی دورریز بودند محصولی فوق العاده کاربردی و کاملا بهداشتی تولید می شود.امروزه ما شهاد استفاده از انواع کفپوش های گرانولی و لاستیکی در محیط اطرافمان هستیم.مانند: زمین های بازی کودکان،پارک ها، محل های پر رفت و آمد،در اطراف استخرها،فروشگاه ها.حتی در ویلا ها ، باشگاه های اسب سواری، مراکز نگهداری از حیوانات و تقریبا هر مکانی که به آن فکر می کنید.

 

 

 

 

 

 

 

شستشوی-کفپوش-گرانولی 3امنیت قطعا اولویت اول است

بنابراین باید ایمنی و حفاظت از سلامت ورزشکاران را در نظر بگیرید. زمانی که به استفاده از کفپوش های گرانولی ولاستیکی در باشگاه های ورزشی و بدنسازی می پردازیم. مزایای آن باعث بهبود یک تجربه کلی برای بازدیدکنندگان می شود که با هم بررسی می کنیم.

شما باید زمانی را در نظر بگیرید که فعالیت روزانه ورزشکاران بسیار زیاد است،که روی این زمین قرار است انجام شود. یک باشگاه بدنسازی شلوغ باید بتواند تأثیر و فشار بازدیدکنندگان در حال تمرین را کنترل کند.این انتظار می رود با گذشت زمان پوشش سطح شما آسیب قابل توجهی را ببینید. فشار های وارد در اثر برخورد وزنه ها و تجهیزات را در کف سالن در نظر بگیرید.خب اگر پوشش کف باشگاه شما ضعیف باشد و محافظت نشده باشد ، به تدریج تخریب می شود.رنگین انواع کفپوش های گرانولی و لاستیکی را در طرح ها و رنگ های متنوع در اختیار شما قرار می دهد.این کفپوش ها هم از سلامت ورزشکاران و هم تجهیزات شما محافظت می کنند.

استفاده از پوشش کف مناسب حتی در سالن های ورزشی خانگی از اهمیت زیادی برخوردار است.ما راه حل مناسبی را به شما پیشنهاد می دهیم که هم خطر آسیب دیدگی را کاهش می دهد و هم زیبایی محسط را دو چندان می کند.

کفپوش لاستیکی بازیافت شده

مزایای سطح لاستیکی نسبت به سایرین این است که محیطی ایمن برای ورزش فراهم می کند. یک کفپوش گرانولی یا لاستیکی سالن بدنسازی آب را  روی  سطح را جذب و به اندازه کافی نرم است.و بصورت کلی می توانید محیطی آرامش بخش و در عین حال جذاب و پر نشاط را خلق کنید.

همیشه توصیه می شود درسالن های بدنسازی از کفپوش های گرانولی استفاده کنید.این جمله ای است که ما بیشتر از مشتریان خود شنیده ایم.همچنین آنها بر این باور بودند که ظاهر سالن های ورزشی را تقویت می کند. خوشبختانه در رنگین فوم این امکان وجود دارد که انواع کفپوش های گرانولی و لاستیکی با طرح و رنگ سفارشی مشتری تولید شود. شما می توانید با طرح و رنگ دلخواه خود چشم انداز و قسمت های کل مکان تعیین کنید در واقع همه چیز به خلاقیت شما بستیگ دارد.

انواع کفپوش های بدنسازی که به راحتی می توانید در تهران و سایر شهرهای ایران از ما تحویل بگیرید.

انواع کفپوش گرانولی و لاستیکی که ما در رنگین فوم تولید می کنیم شامل موارد زیر است:

کفپوش های گرانولی پازلی موزایکی،کفپوش های گرانولی EPDM موزایکی و تایل های معمولی

ابعاد این محصولات

1000 × 1000

500 × 500

انواع کفپوش های گرانولی 03ویژگی های محصولات

  • جذب ضربه فوق العاده
  • دوام و طول عمر بالا
  • رنگ ثابت که در اثر شستشو تغییر نمی کند
  • مقاومت بالا در تردد بالا ،آب و نور خورشید
  • عایق الکتریسیته،کاملا بهداشتی ضد باکتری و قارچ
  • تنوع در طرح و رنگ و همینطور ابعاد و ضخامت دلخواه
  • جلوگیری از آسیب دیدگی
  • ضد لغزش
  • قابلیت انعطاف پذیری و ارتجاعی بالا
  • عایق حرارت و صدا
  • دارای استاندارد بهداشت جهانی
  • مقرون بصرفه و سازگار با محیط
  • قابلیت نصب در فضاهای داخلی یا خارجی،ورزشی و یا عمومی
  • دارای خاصیت ارتجاعی
  • در اثر استفاده مکرر دچار ساییدگی و متراکم شدن نمی شود.
  • نصب ساده و آسان بدون نیاز به نصاب و هزینه اضافی
  • نصب بدون استفاده از چسب و نوار
  • ضد حساسیت های پوستی و قارچ ها
  • شستشو و نگهداری آسان (با استفاده از شوینده های استاندارد)
  • قابل حمل

انواع کفپوش های گرانولی 04 رول های لاستیکی بدنسازی

در مورد این محصول در پستی جداگانه بصورت کامل توضیح دادیم و ویژگی های آن را باهم بررسی کردیم.اما اگر بصورت کلی بخواهیم توضیحی مختصر دهیم باید بگوییم.رول های گرانولی یا لاستیکی Gym دوام بالایی در محدوده ضخامت های مختلف ارائه می دهدو برای کاربردهای داخلی و خارجی مناسب است. می توان آن را به راحتی نصب و به طور موثر طول عمر خوبی را ارائه می دهد. این کفپوش گرانولی در انواع مختلف رنگ درخشان (نوع خالدار) EPDM موجود هستند.از کفپوش های های لاستیکی با چگالی بالا هستند که عمدتا از لاستیک های بازیافتی SBR و گرانول های لاستیکی EPDM ساخته شده اند.

کلام آخر

کارخانه رنگین فوم تولیدکننده انواع کفپوش های گرانولی و محصولات فومی با سابقه ای بیش از 10 سال می باشد.ما علاوه بر کفپوش های گرانولی،مت یوگا،آجر یوگا،چمن مصنوعی و سایر محصولات فومی را تولید می کنیم.برند رنگین فوم با کیفیت فوق العاده محصولات خود علاوه بر بازارهای داخلی،با محصولات خارجی وارد رقابت شده.و محصولات خود را به کشورهای همسایه عراق،کشور های حاشیه خلیج فارس و ترکیه صادر می کند.

ما در رنگین فوم آمادگی فروش محصولات به صورت کلی و جزئی به سایر همکاران و مشتریان عزیز را داریم.کافیست با کارشناسان ما تماس گرفته تا  مشاوره رایگان دریافت کنید و لذت یک خرید مطمئن را تجربه کنید.

امتیازی که به این مقاله می دهید چند ستاره است؟
[کل: 2 میانگین: 3]