کفپوش گرانولیکفپوش گرانولی باشگاهی

در این پست ما قصد داریم توضیحاتی درمورد ویژگی ها و قیمت کفپوش گرانولی به شما بدهیم.در پستهای قبلی در مورد نحوه تولید کفپوش گرانولی یا کفپوش لاستیکی،ابعاد و سایر ویژگی های آن توضیح دادیم.در مورد مواد اولیه استفاده شده در تولید نیز. گفتیم که از دانه های گرانول،چسب با کیفیت پلی اورتان،لاستیک های بازیافتی و غیره استفاده می شود.در این پست به توضیحاتی درمورد یکی از با کیفیت ترین، پرکاربرد ترین و ارزان قیمت ترین کفپوش های گرانولی خواهیم پرداخت.بله درست حدس زدید این کفپوش،کفپوش گرانولی پایه دار یا پارکی می باشد که همچنین آن را با نام کفپوش شانه تخم مرغی نیز می شناسند.

کفپوش گرانولی پایه دار

کفپوش گرانولی پایه دار به کفپوش پارکی معروف است،حتما دلیل انتخاب این اسم برای شما قابل تصور می باشد.بله بیشترین کاربرد این کفپوش گرانولی در زمین های بازی کودکان،فضاهای عمومی و زمین های ورزشی است.دلیل این امر نیز خاصیت ارتجاعی و ضربه گیری فوق العاده این محصول می باشد.این محصول دارای استاندارد جهانی سقوط است،این بدین معناست که در برخورد با سطح اتفاق ناگواری رخ نخواهد داد.زیرا این محصول تا 80 درصد باعث کاهش آسیب دیدگی شده و از بروز یک حادثه تلخ جلوگیری می کند.

کفپوش پایه دار مناسب فضاهای بیرونی و زمین بازی کودکان می باشد.زیرا علاوه بر داشتن استاندارد سقوط و بالا بردن سطح ایمنی محیط،کاملا بهداشتی  نیز می باشد.این کفپوش در مقایسه با سایر کفپوش ها نصب خاص و پیچیده ای نداشته و نیاز به ابزار خاصی دارد.به واسطه وزن خود کفپوش در محل ثابت می ماند و جذابیت محیط را دو چندان می کند.از دیگر نکات قابل توجه این محصول مقاومت بالا در هر گونه شرایط آب و هوایی است.کفپوش گرانولی پازلی و سرامیکی

ویژگی های کفپوش گرانولی پارکی

  • اولین و مهم ترین ویژگی این محصول ضربه گیر بودن آن است.
  • ضد لغزش
  • مقاومت بالا در برابر سایش،شرایط بد آب و هوایی و نورخورشید
  • مناسب زمین های بازی کودکان،فضاهای عمومی،زمین های ورزشی،پشت بام ها،ویلا ها و باغ
  • نصب و شستشوی ساده این محصول
  • قیمت پایین و مقرون بصرفه با توجه به طول عمر بالای این محصول
  • رنگبندی متنوع

چرا باید از کفپوش های گرانولی استفاده کنیم؟کفپوش های گرانولی - زمین بازی 2

فرض کنید شما پیمانکار شخصی یک پروژه ساختمانی یا یکی از مسئولان مناسب سازی و زیبا سازی شهری هستید.شاید هم یک فرد عادی هستید و می خواهید باغ ویلای شخصی خود را به نوعی بروز رسانی و زیباسازی کنید.در پروژه های ساختمانی که بعد از اتمام کار ساختمان ها معمولا زیبا سازی محیط و ایجاد یک پارک و فضای سبز وقت زیادی میطلبد.در پروژه های شخصی ویلا و پشت بام و زمین بازی نیز هزینه زیادی باید کنید.

اما جای نگرانی نیست ما در رنگین فوم به چند دلیل اساسی کفپوش گرانولی پایه دار را معرفی می کنیم.

  1. کفپوش گرانولی پایه دار نیازی به زیرسازی خاصی ندارد.ونیازی نیست که شما تمام آن زباله های ساختمانی را به دقت از محیط جمع آوری کنید.تنها کافیست این کفپوش را در محل قرار داده.و به همان خوبی که بروی سطح سخت نصب می شود در این سطح هم قابلیت نصب دارد.
  2. نصب آسان این محصول از طریق سیستم پین بهم پیوسته امکان پذیر است،که مشکل تراز بودن را نیز حل می کند.
  3. بعد از اتصال کفپوش های گرانولی بهم دیگر لازم نیست نگران آن چیزی که زیر سطح وجود دارد باشید.
  4. دیگر سقوط افراد و اجسام بر روی سطح جای نگرانی ندارد. چرا که کفپوش گرانولی پایه دار یا پارکی با خاصیت ارتجاعی وضریه گیری فوق العاده بالا این مشکل را نیز حل کرده است.در محیط آزمایشگاهی تمامی این آزمایشات انجام شده واین محصول استاندارد سقوط را دریافت کرده است.
  5. با این حال مسئله قیمت کفپوش های گرانولی مسئله مهمی است که نمی توان از آن چشم پوشید.

قیمت کفپوش گرانولی پایه دارشستشوی-کفپوش-گرانولی 3

در بازار کفپوش های گرانولی را با قیمت مختلفی عرضع می کنند.دلیل اصلی این تفاوت قیمت هم وجود جنس های تقلبی و فیک بوده که با برندهای ناشناس بدون ضمانت وارد بازار شده.دلیل دیگر این تفاوت قیمت وجود واسطه های متعدد بین کارخانه تولیید کننده محصول و خریدار می باشد.

برند رنگین فوم برندی نام آشنا با سابقه ای بیش از 10 سال در تولید انواع محصولات فومی و گرانولی می باشد.ما در در کارخانه رنگین از مواد اولیه با کیفیت در تولید محصولات خود استفاده می کنیم.همچنین کیفیت محصولات خود را تضمین کرده و در صورت استفاده صحیح این محصول حداقل 10 سال برای شما عمر مفید خواهد داشت.

  • کفپوش گرانولی پایه دار 40 میل 128،000هزار تومان
  • کفپوش گرانولی پایه دار 43 میل 138،000 هزار تومان
  • کفپوش گرانولی پایه دار 50 میل 150،000 هزار تومان
  • کفپوش گرانولی پایه دار 60 میل 170،000 هزار تومان

لازم به ذکر است که این قیمت ها برای هر متر مربع می باشد.

شما در همین لحظه می توانید با پر کردن فرم تماس با بخش پشتیبانی و فروش ما ارتباط برقرار کنید.ویا با شماره تماس های قرار داده شده در سایت با کارشناسان بخش فروش ما تماس حاصل کنید.در صورت تمایل می توانید جهت مراجعه حضوری و سفارش کلی و عمده به آدرس قرار داده شده در پایین سایت مراجعه نمایید.وشاهد روند تولید محصولات بوده و مشاوره رایگان دریافت نمایید.نقطه قوت ما در رنگین فوم کیفیت بالا و قیمت پایین و مقرون بصرفه است،کافیست همین حالا تماس بگیرید.

امتیازی که به این مقاله می دهید چند ستاره است؟
[کل: 1 میانگین: 5]