استفاده از کفپوش گرانول در پارک ها و فضاهای عمومیکفپوش گرانولی پارکی تهران 2

کفپوش های گرانولی پارکی پوشش خوبی برای هر پارک یا زمین بازی هستند دلیل انتخاب این هم محبوبیت این محصول است. این پوشش فوق العاده سطح ایمنی را فراتر از آنچه کفپوش های دیگر می تواند ارائه دهد بالا می برد. این محصول از لاستیک های بازیافت شده و یا از لاستیک های قدیمی تهیه و تولید می شود.جنس آن بسیار نرم و دارای خاصیت ارتجاعی فوق العاده بالایی هستند.کفپوش گرانولی پارکی تهران در انواع و طرح های مختلفی تولید می شود که در ادامه بیشتر توضیح می دهیم.اما نکته مشترک بین تمام کفپوش های گرانولی پارکی بالا بردن ایمنی می باشد.

نکات مثبت

اولین نکته در مورد کفپوش گرانولی پارکی تهران یا لاستیکی ارزان و مقرون به صرفه بودن آنها است.مورد بعدی تنوع بسیار بالای ایم محصول و نصب آنها آسان است.همان طور که اشاره کردیم  برخی از آنها دارای زبانه های لاستیکی هستند که به یکدیگر متصل می شوند ، در حالی که برخی دیگر دارای گیره هایی هستند که در کنار کاشی ها قرار گرفته اند. سپس از چکش لاستیکی برای ضربه زدن به کاشی ها به هم استفاده می شود.

از آنها می توان در مصارف حرفه ای ، صنعتی ، مسکونی و تجاری استفاده کرد. آنها اخیراً به طور گسترده ای در پارک ها و زمین های بازی استفاده می شود. یکی از بهترین کاربردی ترین محصولات در پارک ها می باشد. آنها همچنین برای استخرها ، سالن های بدنسازی خانگی ، ادارات و غیره عالی هستند.

 نصب آسان کفپوش گرانولی پارکیکفپوش گرانولی پارکی تهران 4

نصب کفپوش های گرانولی و لاستیکی پارکی خیلی سریع انجام می شود.در واقع نیازی به چسباندن آنها به زمین نیست زیرا وزن تایل ها به اندازه کافی می باشد.اما شما می توانید آنها را به یکدیگر و به سطح بچسبانید تا هیچکس نتواند آنها را پاره کند. اگر از این پوشش در فضاهای عمومی مثل پارک ها و زمین های بازی کودکان استفاده می کنید.بهتر است یا از نوع پازلی استفاده کنید و یا اگر از نوع معمولی استفاده کردید.کفپوش گرانولی پارکی تهران را به کمک پیچ و مهره و یا چسب مخصوص به سطح بچسبانید تا در مقابل سارقان و خرابکاران نگرانی نداشته باشید.

ویژگی های منحصر به فرد پوشش گرانولی

کفپوش های (شانه تخم مرغی،پایه دار و شیاردار) که همگی به کفپوش های پارکی معروف هستند طول عمر بالایی دارند. این کفپوش ها می توانند مدت طولانی دوام بیاورند.در صورت استفاده صحیح و رعایت چند نکته ساده طول عمر این کفپوش ها به بیش از 10 سال می رسد.زمانی که یک یا چند تایل یا به عبارتی دیگر یکی از موزایک های گرانولی فرسوده می شوند.(البته همینطور هم انتظار می رود که ممکن است در یک منطقه با تردد بیشتر، سریعتر از ناحیه دیگر فرسوده شود). فقط کافیست تایل هایقسمت آسیب دیده را عوض کنید و بقیه پوشش سر جای خود باقی می ماند.این خاصیت در نوع پوششی که انتخاب می کنید از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.چرا که در هزینه های تعویض و نگهداری پوشش سطح در آینده بصورت قابل توجهی صرفه جویی می شود.

  

 مهمترین ویژگی کفپوش های لاستیکی و گرانول مقاومت بسیار در برابر آسیب است.ضد لغزش بوده ودر مناطق بازی و لبه های استخرها مناسب است. همچنین ، آب روی آنها جمع نمی شود و به سرعت خشک می شود.

 

تنوع در طرح و رنگ مناسب نیاز مشتریکفپوش گرانولی پارکی تهران 3

شما بسته به محیطی که قصد کفپوش کردن آن را دارید می توانید این محصول را در رنگ های مختلف تهیه کنید. حتی امکان طراحی به سلیقه مشتری توسط رنگین فوم وجود دارد. به عنوان مثال می توانید لوگوی شرکت خود ، حروف بزرگ برای کودکان یا حتی شخصیت های کارتونی را دریافت کنید.کفپوش های پارکی و مدارس باید رنگ های شادتری نسبت به دیگر کفپوش ها داشته باشند.استفاده از طرح و رنگ های متنوع برروی کفپوش محیط جذابتری را ایجاد می کند.حتی می توانید طرح های دلخواه خود را با استفاده از رنگ های مختلف کفپوش به صورت خلاقانه بسازید. شاید چیزهایی را به صورت واضح بیان کنید یا خطوطی از رنگ های مختلف افراد را به قسمت های خاصی از زمین بازی هدایت کنید (یعنی از جاده آجری زرد پیروی کنید).

 حفط ایمنی و سلامت

هرچند نباید فراموش کنید که بزرگترین و اصلی ترین مورد حفظ ایمنی است، حداقل در مورد زمین بازی بچه ها. طبق آمار زمین های بازی حیاط خلوت به تنهایی بیش از 50 هزار جراحت در سال دارند. که 60 درصد آنها مربوط به نداشتن بالشتک مناسب و فرود روی سطح سخت است. سقوط از ارتفاع کوتاه به اندازه نیم متر می تواند منجر به شکستگی استخوان شود. با نصب کفپوش پارکی گرانولی (از هرنوع چه پازلی و چه پایدار یا شانه تخم مرغی) یا لاستیکی مناسب می توان از اکثر آنها جلوگیری کرد.

 قیمت کفپوش های گرانولی پارکی

  • کفپوش گرانولی پایه دار 40 میل 128،000هزار تومان
  • کفپوش گرانولی پایه دار 43 میل 138،000 هزار تومان
  • کفپوش گرانولی پایه دار 50 میل 150،000 هزار تومان
  • کفپوش گرانولی پایه دار 60 میل 170،000 هزار تومان

لازم به ذکر است که این قیمت ها برای هر متر مربع می باشد.

کلام آخر

همانطور که می بینید کفپوش های لاستیکی مزایای زیادی دارد و دلایل زیادی برای شما وجود دارد که بیشتر روی آنها تحقیق کنید!

 

 

امتیازی که به این مقاله می دهید چند ستاره است؟
[کل: 1 میانگین: 5]