کفپوش تاتامی مهدکودک

رنگین فوم با بیش از 10 سال سابقه تولیدکننده کفپوش تاتامی مهدکودک ، کفپوش تاتامی فدراسیونی یا ورزشی ، دیوارپوش ، تخته استپ ، مت یوگا و سایر محصولات فومی می باشد.شما می توانید این محصولات فومی را  برای تجهیز و راه اندازی زمین بازی ، خانه بازی درمهدکودک یا خانه می به راحتی تهیه کنید.با خرید مستقیم از کارخانه رنگین فوم و حذف واسطه ها در بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید صرفه جویی فراوانی می کنید.

کافیست با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان استفاده کنید و این محصول را در سریع ترین زمان ممکن در سراسر ایران عزیز تحویل بگیرید.

ایده های زیادی برای پیاده سازی و اجرا بازی برای کودکان در زمین های بازی وجود دارد. اگر تجهیزات و ایده ای ندارید با ما همراه شوید.در ادامه ایده های جدید پیاده سازی بازی و کفپوش های جدید رنگارنگ تاتامی تولیدی رنگین فوم را معرفی می کنیم.

 

کفپوش تاتامی مهدکودک 2خانه بازی یا قلعه

از کفپوش یا همان کاشی های تاتامی مهدکودک فومی می توانید یک خانه بازی یا قلعه برای کودک بسازید. آن را با حیوانات عروسکی یا واقعی پر کنید.این بازی قوه تخیل کودکان را تقویت می کند از آنها بخواهید در ساختن خانه به شما کمک کنند. این به کودک نوپا بینش را نسبت به دو حرفه می دهد: همکاری در کارهای جمعی  و علاقه به ساخت.

 

کفپوش تاتامی مهدکودک 3جعبه ها

از کاشی های تاتامی مهدکودک مکعب های جامبو درست کنید و اجازه دهید کودکان آنها را له کند. به مستطیل ها بروید، سقف های مثلثی را اضافه کنید. از مکعب ها برج بسازید.اجازه دهید از زوی آنها بپرند آنها را روی هم بچینند.

 

 

 

 

کفپوش تاتامی مهدکودک 4بازی لی لی

اگر کاشی‌های تاتامی مهدکوک شما  شماره ندارند ، اعداد را با نوار چسب می توانید به آن اضافه کنید. ممکن است کودکان خردسال برای بازی اصولی و رسمی خیلی کوچک باشند. اما همچنان می توانید از آنها بخواهید تا کفپوش تاتامی مورد نظر بدود و وقتی به آن می رسد فریاد بزند. آنها همچنین می توانند با دو پا روی هر مربع (کاشی تاتامی) یا یک پا در هر مربع کنارهم به جای پرش، بپرند. این همچنین یک بازی عالی برای بازی با آواهای ABC است که کفپوش تاتامی مهدکودک خریداری شما یا آن را دارد و یا خودتان آن را از نوار چسب می‌سازید.

 

کفپوش تاتامی مهدکودک 5پرش از روی منطقه آتش فشانی و گدازه های آتش

این یک بازی تخیلی است که اکثر کودکان آن را در ذهن دارند و از این بازی لذت می برنند.ممکن است کودک خردسال شما آنقدر کوچک باشد که نتواند بازی را کاملاً درک کند یا بازی خود را در دهن داشته باشد. اما باز هم از پریدن از یک کاشی  به کاشی دیگر لذت خواهد برد. کفپوش های تاتامی پازلی را بصورت تصادفی در یک فاصله کوتاه بصورت تکی و چندتایی به هم متصل کنید.حال شاهد خواهید بود که چگونه کودک از پریدن از یک کفپوش به کفپوش دیگر چه مقدار لذت می برد.

 

کفپوش تاتامی مهدکودک 6مسیر با مانع!

این بازی خیلی بازی که در مورد قبل گفتیم شبیه است، اما سه بعدی بوده و نیاز به تنظیمات بیشتر و استدلال پیچیده تری دارد. برای تنوع مسیر، چند بالشتک نیمکت، تونل کودک خردسال و صندلی را روی کفپوش تاتامی مهدکودک قرار دهید. تونل برای کودکان می تواند همان میز نهار خوری یا صندلی هایی باشد که با حوله و پتو ایمن شده است. عروسک های کودک را به عنوان جایزه در مکان های مختلف قرار دهید تا کودک جمع آوری کند. کورس های موانع می توانند بسیار پیچیده شوند تا ذهن کودک فعالتر شود و بتواند در انتخاب مسیر استدلال کند.

برای افزایش سختی، از کودک بخواهید یک بادکنک را از ابتدا تا انتها حمل کند. کودک نوپا همچنین می تواند نقاطی داشته باشد که در آنها باید کاری خاص مانند پرش 3 برابری یا پرتاب کردن و گرفتن بادکنک خود (با کمک شما) انجام دهد.

 

کفپوش تاتامی مهدکودک 7هزارتو یا همان مارپیچ

کودک درست از دیوارها عبور می کند و به مسیری که برای او تعیین شده احترام نمی گذارد. اما حیوانات عروسکی تحت راهنمایی دقیق کودک خردسال وضعیت بهتری دارند.

 

 

کفپوش تاتامی مهدکودک 8توپ و تونل بچه

یک تونل از کفپوش تاتامی مهدکوک که بعضی از کاشی های آن به شکل خاصی برش داده شده اند بسازید. برای کوکان خردسال توپی را در داخل تونل قرار دهید و تماشا کنید که در چه زمانی می توانند خود را به توپ برسانند.در داخل تونل وسیله ها و آیتم های دیگیری قرار دهید که با قسمت ها بریده شده یکی باشد.از کودک بخواهید تا آنها را از قسمت های بریده شده به داخل و یا خارج بندازند.

 

کفپوش تاتامی مهدکودک 9آشنایی با اعداد ، اشکال یا حروف به کمک کفپوش پازلی تاتامی

شما می توانید کفپوش تاتامی مهدکوک با طرح و رنگ خاصی سفارش دهید.این نوع کاشی های تاتامی به کودک خردسال کمک کنید اعداد (یا حروف) را در درک کنند.از آنها باید بخواهید تعداد صحیح بلوک، اردک لاستیکی، یا برچسب نقطه را روی شکل صحیح قرار دهند. اگر این کار را با حروف انجام می‌دهید، حروف آهن‌ربایی، بلوک‌هایی با حروف یا هر چیز دیگری را به کودک خردسال بدهید. برای کودکان نوپا که با حروف خود راحت تر هستند، از حروف کوچک استفاده کنید. اگر چیز دیگری با حروف ندارید، حرف کوچک را روی یک برچسب نقطه یا فلش کارت یا فقط یک تکه کاغذ بنویسید.

 

امتیازی که به این مقاله می دهید چند ستاره است؟
[کل: 1 میانگین: 5]