تاریخچه هنرهای رزمی و کفپوش های تاتامیمزایای کفپوش تاتامی 2

در این پست قصد داریم به مزایای کفپوش تاتامی بپردازیم اما در ابتدا نگاهی به تاریخچه آن می اندازیم. هنرهای رزمی از اواسط قرن 19 به عنوان یک ورزش مدرن مطرح بوده و در مقیاس جهانی به سرعت پیشرفت کرده است. در اصل اقدامات رزمی در اروپا در اوایل دهه 1550 بازمی گردد.و سپس به نقاطی مانند شرق آسیا سرازیر شد و تکنیک های جنگی فرهنگهای مختلف را تطبیق داد. از روزهای اولیه تا دنیای مدرن امروزی ، هنرهای رزمی در بسیاری از جنبه های مختلف رشد کرده و به ورزشی برای بزرگسالان و جوانان تبدیل شده است.

هنرهای رزمی مانند : کاراته ، جودو ، جوجوتسو ، کشتی ، موی تای و بسیاری از انواع دیگر آموزش داده می شود.اغلب این رشته ها به تجهیزات کمی نیاز دارد.در این ورزش ها تمرکز بر دفاع از خود ، رشد ذهنی ، تعادل ، سرعت و قدرت است.اساتید اصلی این مهارت ها را فقط با دست خالی و برای دفاع از خود آموزش می دادند. در این ورزش ها در واقع خود بدن به عنوان سلاح در نظر گرفته شده و مهارت فرد را برای دفاع از خود بالا می برند.

نحوه شکل گیری و ابداع اولین کفپوش های تاتامی

در ورزش های یاد شده بسیاری از حرکات شامل انداختن حریف روی زمین می باشد. و یا دست زدن به زمین برای رسیدن به تسلط و پیروزی است. از روزهای قدیم تاکنون در ژاپن ، از حصیری سبک با بالشتک در تمرینات استفاده می شده است. این کفپوش انتخابی محبوب بوده که توسط اساتید و مبارزان هنگام تمرین و مسابقه استفاده می شده است.علت آن هم مزایای کفپوش تاتامی که کاهش ضربه بر بدن و جذب شوک در اثر برخورد بوده است.

کفپوش تاتامی

محبوب ترین پوشش کف که امروزه برای هنرهای رزمی استفاده می شود کفپوش تاتامی است. در ابتدا فقط برای کسانی طراحی شده بود که از قدرت بالایی برخوردار بودند. اما امروزه مزایای کفپوش تاتامی به این نقطه ختم نشده و این تشک به عنوان حمایتی ترین پوشش استفاده می شود.کفپوش تاتامی مناسب ترین پوشش موجود برای ورزش های پرجنب و جوش است.ورزش هایی که شامل زمین خوردن ، درگیری و دست و پنجه نرم کردن می باشد.

تولید کننده برتر کفپوش های تاتامی و استفاده از فوم EVA باکیفیت

ما در رنگین فوم نه تنها قوی ترین بلکه با دوام ترین تشک ها و کفپوش تاتامی را تهیه می کنیم.تا اطمینان حاصل شود که کاربران ما بهترین تجربه ممکن را در ورزش مورد علاقه خود دارند. تشک های ما از بهترین کیفیت اتیلن وینیل استات یا به عبارتی همان فوم (EVA) ساخته شده اند.و برای دستیابی به چگالی کامل و مناسب ، به عنوان جذب کننده ضربه آزمایش شده اند.

 فوم EVA را می توان در درجه های مختلف برای دستیابی به نتایج مختلف ایجاد کرد.در واقع نکته اینجاست که میزان نرمی و انعطاف پذیری کفپوش تاتامی از اهمیت بالایی برخوردار است.به همین علت کفپوش های تاتامی در انواع مختلفی تولید می شود.کفپوش های تاتامی فدراسیونی که مخصوص مسابقات و باشگاه های ورزشی است.کفپوش های تاتامی زمین بازی کودکان که درجه انعطاف پذیری و سایر ویژگی ها آن متفاوت است. بنابراین ما مفتخریم که اطمینان داشته کفپوش های تاتامی ما از ابتدا تا انتها با بالاترین کیفیت ساخته شده اند.

کفپوش های آجدار تاتامیکفپوش تاتامی باشگاه ورزشی تصویر 3

کفپوش های کفپوش تاتامی رنگین فوم به دلیل دارا بودن سطح آجدار سه بعدی (3D) شهرت دارند.کفپوش آجدار تاتامی در این ورزشها که با پای برهنه انجام می شود بسیار مهم است.مهم است که آیا ورزشکاری در حال هل دادن خود به داخل تشک است یا روی پاهایش آماده حمله است.زیرا سطح آجدار به عنوان یک تثبیت کننده برای محکم نگه داشتن ورزشکار بسیار مفید است. تشک های تاتامی ما دارای سطح آجدار دو طرفه هستند تا بهترین لنگر ممکن را برای کاربر فراهم کنند.

نصب ساده و آسان

نصب ساده و آسان یکی از نکات کلیدی هر نوع کفپوش است و کفپوش تاتامی نیز از این قاعده مستثنی نیست. تشک های ما دارای زبانه هایی در هر چهار لبه است. این بدان معناست که فضای شما هرچقدر بزرگ یا کوچک است. این تشک های تاتامی می توانند به طور مداوم در هم قفل شوند و جلوه ای زیبا به دست آورند. لبه های بیرونی نیز با یک طراحی محکم مانند قاب محکم برای حومه طراحی شده تا ظاهر را با یک پایان صاف کامل کنند. انتخاب طراحی کفپوش با ایجاد رنگ های مختلف در هر دو طرف موجود است.

طول عمر

طول عمر همه محصولات ما در رنگین فوم بسیار مهم است.و به همین دلیل است که ما در مرحله برش، برش های دقیق خود را برای اطمینان از به دست آوردن اثر کامل درهم آمیختن ، برش داده ایم. با این برش دقیق ، تمام لبه های به هم پیوسته در جای خود محکم نگه داشته می شوند و قفل کاملی را بدون فاصله کامل می کنند. نیاز به استفاده از چسب هایی مانند چسب را برای ایمن نگه داشتن کامل برطرف می کند.

مقرون به صرفه

تشک های تاتامی گزینه مناسبی برای مصارف خانگی ، استودیوها و سالن های بدنسازی هستند. کی از مزایای کفپوش تاتامی حداقل نیاز به تعمیر و نگهداری است. یعنی به سادگی با استفاده از کمی آب گرم و یک دستمال یا حوله به راحتی می توانید کار نظافت را انجام دهید. تمیز کردن باقی مانده عرق یا گرد و غبار پس از استفاده ، کفپوش شما را در شرایط ایده آل نگه می دارد.

ضخامت و اندازه کفپوش

ما در رنگین فوم، از این مسئله اطلاع داریم که کفپوش تاتامی ما می تواند برای طیف وسیعی از فعالیت های مختلف استفاده شود.ورزش هایی مانند: هنرهای رزمی ، ژیمناستیک ، اتاق بازی کودکان و موارد مشابه. به همین دلیل است که ما این محصول را در ضخامت مختلف (از 10 تا 50) میلی متر ارائه می دهیم. همه این محصولات در اندازه های 1 متر در 1 متر دقیق برش داده شده و در رنگهای آبی/ قرمز و سیاه/ زرد موجود است. این کفپوش های تاتامی با بالاترین کیفیت و رعایت استاندارد ها تولید شده و پایه محکمی را برای فعالیت های متعدد تضمین می کنند.

کلام آخر

سال هاست که ما از مزایای کفپوش تاتامی در جامعه مدرن امروز در تمامی ورزش ها استفاده کردیم.ودر سال های اخیر این محصول فوق العاده به واسطه ویژگی هایش در زمینه های دیگر نیز ورود کرده است.پس همه کسانی را که به دنبال یه پوشش مناسب برای باشگاه ورزشی و زمین بازی کودکان هستند.پیشنهاد می کنیم برای فعالیت های ورزشی مختلف از طیف چشمگیر کفپوش های تاتامی ما استفاده کنند.و به کسانی که به دنبال پوششی ایمن برای زمین بازی کودکان در خانه،مهد و مدارس و زمین های بازی هستند می گوییم.منتظر چه چیزی هستید از محصولات ما دیدن کنید!

هیچ مکان بهتری برای خرید کفپوش شما وجود ندارد. رنگین فوم با قیمت های رقابتی و باورنکردنی انتخابی فوق العاده را به شما ارائه می دهد.همین حالا یا کارشناسان و فروشندگان ما تماس بگیرید برای ساکنان تهران امکان مراجعه حضوری نیز وجود دارد.

امتیازی که به این مقاله می دهید چند ستاره است؟
[کل: 1 میانگین: 5]