مزایای کفپوش تاتامی 2کفپوش ورزشی چیست؟

به رویه ها ، لایه ها و هر نوع پوششی که برای پوشاندن کف ساختمان ها،ویلا ها،باشگاه های ورزشی و هر مکان دیگری استفاده شود،کفپوش گفته می شود.در این پست قصد داریم به بررسی انواع کفپوش های ورزشی (کفپوش فومی، کفپوش گرانولی یا لاستیکی) بپردازیم.

کفپوش گرانول یا کفپوش باشگاهی

کفپوش گرانولی یا گرانول که به کفپوش لاستیکی و کفپوش سالن ورزشی نیز معروف است.محبوب ترین و مناسب ترین کفپوش برای باشگاه های ورزشی و سالن بدنسازی می باشد.از کاربردهای دیگر این پوشش فوق العاده می توان به استفاده در پارکینگ ، ویلا ، باشگاه های سوارکاری ، پارکها و غیره اشاره کرد.

کفپوش گرانول را با نام های زیادی می شناسند،برای مثال کفپوش پارکی یا کفپوش ورزشی یا کفپوش باشگاهی.دلیل این نام گذاری ها برای کفپوش گرانول،محبوبیت و کاربردی بودن این محصول است.

شستشوی-کفپوش-گرانولی 3ویژگی های کفپوش گرانول

این کفپوش بسیار سخت و مقاوم است و در عین حال انعطاف پذیر می باشد.مناسب تحمل وزن دستگاه های بدنسازی و دستگاه های ورزشی می باشد. کفپوش ورزشی لاستیکی وزن بیشتری به نسبت تاتامی دارد؛ کفپوش های لاستیکی برای استفاده در مکان های سر باز و پر رفت و آمد مورد استفاده قرار می گیرند. این کفپوش ها محکم بوده و در برابر ضربه، بارش برف و باران، تابش آفتاب و … مقاوم می باشند به همین دلیل جهت استفاده در پارک ها، باشگاه های بدنسازی و پارکینگ ها مناسب می باشند.

مشخصات کفپوش گرانول

این محصول با توجه به موارد استفاده و نیاز مشتری می تواند در اندازه های مختلف تولید شود. با این حال سایز معمول این نوع کفپوش معمولا 50 در 50 سانتی متر و 100 در 100 سانتی متر هست. همچنین ضخامت این محصول از حدود 20 تا 50 میلیمتر متغیر است. این محصول در هر رنگی تولید می شود و با توجه به نیاز مشتری قابل استفاده خواهد بود.

  • کفپوش گرانول باشگاهی تایل: ضخامت 20 ،25 ، 30 ، 40 میلی متر
  • کفپوش گرانول رولی معمولی: ضخامت 2 ، 3 ، 4 ، 5 ، 6 ، 7 ، 8 میلی متر
  • کفپوش گرانول باشگاهی تایل خالدار : ضخامت 20 ،25 ، 30 ، 40 میلی متر
  • کفپوش گرانول رولی خالدار :  ضخامت 2 ، 3 ، 4 ، 5 ، 6 ، 7 ، 8 میلی متر
  • کفپوش گرانول باشگاهی قفلی :  ضخامت 20 ،25 ، 30 ، 40 میلی متر
  • کفپوش گرانول پایه دار یا پارکی :  ضخامت 40 ، 43 ، 50 ، 60 میلی متر
  • کفپوش گرانول شیاردار :  ضخامت 20 ،25 ، 30 ، 40 میلی متر
  • و سایر محصولات گرانولی

 

قیمت کفپوش تاتامی 1کفپوش تاتامی

در تولید کفپوش تاتامی از فوم EVA با دیگر ترکیبات فوم پلی اتیلن و مواد اولیه با کیفیت استفاده شده است.کفپوش تاتامی در مقایسه با کفپوش گرانول و سایر پوششهای کف نرمتر بوده و انعطاف پذیری بیشتری دارد.این کفپوش به گونه ای طراحی شده که لبه های شکل پازلی داشته و قابلیت جفت شدن در یکدیگر را دارند.در مورد این شکل پازلی و مزیت های آن در ادامه بیشتر توضیح میدهیم.

کفپوش تاتامی از چند لایه تشکیل شده و دارای دو رو و دو سمت بوده که هر دو روی آن قابل استفاده می باشد.از این کفپوش در زمین های بازی کودکان،سالن های بدنسازی و مخصوصا باشگاه های ورزشی. رشته هایی مانند : کاراته،جودو،وشو و بکس و سایر رشته های ورزشی که تحرک و احتمال برخورد در آن زیاد می باشد.ایمنی و حفظ سلامت کودکان در زمین بازی و خانه و ورزشکاران در باشگاه های ورزشی مهمترین مسئله است.با استفاده از کفپوش تاتامی علاوه بر تضمین سلامت افراد شما جذابیت زیادی هم به محیط می بخشید.

 

ویژگی های کفپوش تاتامی

همان طور که در بالا اشاره کردیم کفپوش تاتامی به واسطه ویژگی های فراوان محبوبیت زیادی دارد.ضربه گیر بودن و انعطاف پذیری بالا آن بع گزینه محبوب و مناسب برای مهدهای کودک تبدیل کرده است.در زمین های بازی کودکان برای قسمتی از از خانه یا اتاق مخصوص کودک پوشش فوق العاده ای می باشد.اما این ویژگی ها در حال حاضر برای ما اهمیتی ندارد.

دلیل استفاده از کفپوش تاتامی در سالن ها و باشگاه های ورزشی در حال حاضر برای مهم است.

کفپوش تاتامی باشگاه ورزشی تصویر 2چه ویژگی در کفپوش تاتامی آن را منحصر به فرد و خاص کرده است؟

این پوشش،پوششی خاص برای ورزشکاران رشته هایی مثل : (جودو ، کاراته ، وشو ، تکواندو و …) می باشد.در این رشته های ورزشی ورزشکاران بدون کفش یا پوششی برای محافظت پای خود با پای برهنه بر روی آن قدم برمیدارنند. و تمرینات سنگین خود را انجام می دهند.پس یک کفپوش خوب باید ویژگی های زیر را داشته باشد :

  • نرم و انعطاف پذیر با خاصیت ارتجاعی
  • آجدار به حالت 3D و ضد لغزش
  • سبک با جابجایی آسان
  • قابل شستشو
  • استفاده از مواد اولیه باکیفیت در تولید و ضد حساسیت

 

مشخصات کفپوش تاتامی

کفپوش تاتامی ابعاد استاندارد این کفپوش نیز همانند انواع دیگر 100*100 و با ضخامت های (10،20،23،25،30 تا 50 میلی متر) تولید می شود.این کفپوش به صورت پازلی در طرح ها و رنگ های متنوع روانه بازار می شوند.

 

چرا در خرید کفپوش ورزشی،کفپوش گرانول یا تاتامی از رنگین فوم خیالتان باید راحت باشد؟

زیرا ما در رنگین فوم با در نظر گرفتن نیاز مشتریان ایرانی خود این محصولات را تولید می کنیم.تمامی تولیدات ما در رنگین فوم از مواد اولیه با کیفیت بوده و قیمتی مناسبتر از نمونه وارداتی دارد.در واقع در حال حاضر ما یکی از صادر کنندگان کفپوش های فومی و گرانول به کشورهای همسایه هستیم.

ما در روند تولید با بهره گیری از مواد اولیه با کیفیت توانستیم کفپوشی کاملا استاندارد و بهداشتی را به بازار عرضه کنیم.کفپوش تاتامی و کفپوش گرانول برای محیط بازی کودکان،مهدها و باشگاههای ورزشی کاملا مناسب بوده و محیطی ایمن،بهداشتی و جذاب با تنوع رنگی بالا ایجاد می کند.

  • ارسال به سراسر کشور و کشورهای همسایه در سریع ترین زمان ممکن
  • قیمتی باورنکردنی در رنگین فوم ،مقرون به صرفه ترین قیمت،قیمت درب کارخانه بدون واسطه
  • مشاوره کاملا رایگان قبل از خرید در تمامی محصولات
امتیازی که به این مقاله می دهید چند ستاره است؟
[کل: 0 میانگین: 0]