در مطالب قبلی به توضیح در مورد نحوه انتخاب یک مت یوگای مناسب با نیاز شما پرداختیم.یوگا در واقع تنها یه ورزش نیست،بلکه ترکیبی از علم و هنر می باشد.جوهر واقعی یوگادر مورد عبور از تمام محدودیت ها است.یوگا یک علم و فلسفه تجربی است که هدف آن درک مهمترین سوالات زندگی می باشد.یوگا راهی برای افزایش قدرت روحی و جسمی ،کاهش استرس و افزایش تمرکز می باشد.یوگا نیز مانند سایر ورزش ها نیاز به تجهیزات و لوازم مخصوص به خود می باشد.از مهمترین این تجهیزات می توان به مت یوگا و آجر گویا که در اکثر تمرینات نیاز می باشد اشاره کرد.در مورد مت یوگا قبلن توضیحاتی ارائه دادیم،در ادامه به بررسی آجر یوگا خواهیم پرداخت.

آجر یوگاآجر یوگا

آجر یوگا یکی از لوازم ضروزی ورزش یوگاست که از جنس فوم EVA با کیفیت می باشد.آجر یوگا از چندین لایه به هم چسبیده فوم تشکیل شده،و به شما در انجام حرکات کمک می کند.اگر سیستم بدن شما بگونه ای است که در حالت های خاص مفاصل شما دچار درد می شود.و یا احساس می کنید فشار زیادی بر روی نقاط خاص و یا قسمت های درگیر مثلا آرنج یا سر زانوها وارد می شود.آجر یوگا به شما کمک کرده که با حفظ تعادل،دقت و احساس راحتی بیشتری حرکات را انجام دهید.

شما به عنوان ورزشکار رشته یوگا ممکن است تصمیم به تمرین در منزل،سالن یوگا و یا فضای باز بگیرید.در این صورت اندازه و وزن وسایل اهمیت پیدا می کند.چرا که علاوه بر آجریوگا،مت یوگا،ساک ورزشی و سایر وسایل را نیز همراه خواهید داشت.قابل حمل و سبک بودن آجریوگا درست به اندازه مت یوگا اهمیت داشته اما تنها شرط انتخاب نمی باشد.علاوه بر وزن کم،آجریوگا باید از فوم با کیفیت تولید شده باشد تا کیفیت ودوام بالاتری داشته باشد.در هنگام انتخاب سعی کنید از میان برندهای شناخته شده و با سابقه در این زمینه خرید خود را انجام دهید.

نکات و ویژگی های مهم آجر یوگا

  • آجرهای یوگا در ابعاد و اندازه های استانداری تولید می شود.در هنگام انتخاب سعی کنید محصول متناسب با نیاز و حرکت ورزشی خود را انتخاب کنید.
  • نکته مهم دیگر به وزن محصول توجه کنید.
  • در تمرین های روزانه اندازه،وزن و قابل حمل بودن محصول اهمیت زیادی دارد.
  • در رابطه با جنس محصول دقت کنید که از فوم EVA باکیفیت تولید شده باشد.
  • دقت کنید که استانداردهای بهداشت جهانی را داشته و حساست زا نباش.
  • قابل شستشو و ضد آب باشد.
  • ضد لغزش بوده و از خاصیت ارتجاعی خوبی برخوردار باشد.
  • در رابطه با طرح و رنگ،این محصول در دو طرح تک رنگ و دو رنگ تولید می شود.
  • در دقت کنید که آجریوگا گوشه های تیز نداشته باشد.
  • در هنگام خرید سعی کنید از برندهای شناخته شده داخلی خرید کنید.چرا که از نظر کیفیتی مشابه نمونه های خارجی بوده و از لحاظ قیمتی مقرون به صرفه تر می باشد.
  • هر کدام از نکات گفته شده مثل قایل شستشو بودن،سبک بودن و غیره برروی قیمت نهایی محصول تاثیر زیادی دارد.اجر یوگا دو رنگ

کلام آخر

شرکت تولیدی رنگین فوم برندی شناخته شده در تولید محصولات فومی و ورزشی است.که یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات آن انواع آجر یوگا در رنگ های مختلف است. با توجه به کیفیت ساخت بالای این لوازم ورزشی فومی، انتظار می رود که قیمت آن بالا باشد! اما به دلیل اینکه شما سفارش خود را مستقیما از کارخانه تحویل میگیرید، قیمت آجر یوگا و سایر محصولات رنگین فوم برای شما به نسبت سایر فروشگاها پایین تر خواهد بود.همین حالا با تماس بگیرید تا کارشناس بخش فروش در خریدی آسان شما را راهنمایی کنند.

امتیازی که به این مقاله می دهید چند ستاره است؟
[کل: 0 میانگین: 0]