کفپوش گرانول و لاستیکی 3کفپوش گرانول،بالا بردن سطح ایمنی و سلامت در مدارس و مهدکودکها

در این پست قصد داریم کفپوش گرانول مدارس و دلایلی که از این کفپوش باید استفاده کرد بپردازیم.اولین نگرانی صاحبان و مربیان مدارس ، پیش دبستانی و همچنین مهدهای کودک، امنیت کودکان تحت سرپرستی آنهاست. همه مدارس و مهدکودک ها می خواهند که کودکان تحت مراقبت آنها ایمن باشد.

عوامل زیادی در ایمنی محیط های داخلی،محیط بیرونی،پوشش کف داخل و خارج ساختمان دخیل است.از روش‌های طراحی محیط گرفته، تا پوششی که برای دیوارها و کف حیاط و کف ساختمان در نظر گرفته شده است.اگر در حال تجهیز یک مهدکودک یا مهدکودک جدید یا موجود با کفپوش هستید، بیایید با ویژگی هایی که برای اطمینان از ایمن بودن این کفپوش مهدکودک برای کودکان کوچک نیاز دارید شروع کنیم. همچنین در مورد مسائل دیگری مانند راحتی، تمیزی و ظاهر صحبت خواهیم کرد.

بچه‌های نوپایی که راه رفتن را یاد می‌گیرند، اغلب زمین می‌خورند. البته زمین خوردن در بچه های پیش فعال،پیش دبستانی و مدرسه ای نیز یک امر کاملا طبیعی است.در بچه های نوپا و مهدکودکی که مدام در حال یادگیری نحوه استفاده از بدن خود هستند، این زمین خوردن ها بیشتر دیده می شود.

شما به عنوان مدیر و مسئول مدرسه یا مهدکودک وطیفه سخت و سنگین حفظ ایمنی و سلامت کودکان را به عهده دارید.و باید از آنها در برابر صدمات هم در داخل و هم در خارج ساختمان با کفپوش مناسب، ایمن و راحت محافظت کنید. کفپوش مدارس گزینه های مناسبی برای پوشش و بالابردن ایمنی در داخل و خارج مکان مورد نظر به شما ارائه می دهد.

 

کفپوش مدارس انتخابی ایده آل برای بالابردن سطح ایمنی

  • کفپوش مدارس شامل مجموعه ای از کفپوش ها و دیوارپوش های مختلف با ویژگی ها متفاوت می باشد.که شامل :
  • کفپوش گرانول (کفپوش گرانول پازلی یا موزایکی ، کفپوش گرانول پایه دار یا کفپوش پارکی ، کفپوش گرانول رولی و …)
  • کفپوش تاتامی فومی (کفپوش های تاتامی طرحدار و ساده در ضخامت های متفاوت)
  • دیوارپوش فومی

 

کفپوش لاستیکی

اما در این پست ما قصد داریم به بررسی کفپوش گرانول مدارس بپردازیم.کفپوش گرانولی یا همان لاستیکی از آسیب دیدگی جدی کودکان در اثر برخورد یا زمین خوردن جلوگیری می کند.سطح آسفالت بتن و کاشی بیش از حد سخت و خطرناک است.از این رو با استفاده از کفپوش لاستیکی نرم و انعطاف پذیر که قدرت جذب و خاصیت ارتجاعی فوق العاده ای دارد،دیگر جای نگرانی نیست.

 

موارد استفاده و کاربرد کفپوش گرانول مدارس

در فضای بیرونی که شامل حیاط و تجهیزات بازی کودکان می باشد، کفپوش گرانول مدارس پوشش مناسبی است.این پوشش دارای استاندارد سقوط می باشد.یعنی اگر در بدترین حالت ممکن کودکی از روی یکی از تجهیزات زمین بازی مثل تاپ یا سرسره سقوط کند.احتمال آسیب دیدگی و جراحت جدی تا 98 درصد کاهش پیدا می کند،و آسیب دیدگی در نهایت بصورت خراشیدگی یا کبودی خواهد بود.

کفپوش گرانول مدارس به گونه ای طراحی شده که در حالت عادی ضد لغزش و ضد آب می باشد.این پوشش در فصول سرد سال و در هنگام بارندگی این خاصیت را حفظ می کند.این دلایل برای استفاده از این کفپوش در محل تجهیزات بازی ، حیاط مهد کودک و مدارس و غیره می باشد.

 

کفپوش گرانولی پارکی تهران 3راحتی و تحرک بی دردسر کودکان بر بروی کفپوش گرانولی

خب حال که از وضعیت ایمنی و سلامت کودکان مطمئن شدید، می خواهید خیالتان از راحتی بچه ها بر روی این کفپوش هم مطمئن شود. این مسئله ای مهم هم می باشد، زیرا بچه ها زمان زیادی را صرف بازی روی این کفپوش و زمین می کنند.مربیان مهدها خیلی از بازی ها و آموزش های کودکان را به فضای باز و حیاط منتقل می کنند.و اینجاست که کفپوش گرانول مدارس با رنگ ها و طرح های متنوع می تواند محیطی جذاب را برای کودکان خلق کند.

مزیت دیگر این پوشش،قدرت جذب و عایق صدا بودن آن است.خاصیت نرمی و ارتجاعی این محصول باعث می شود که وسایلی که از دست بچه ها بر روی زمین می افتد آسیبی نبیند.عایق صدا بودن کفپوش گرانول مدارس نیز باعث می شود که سر و صدای رفت و آمد و شلوغی تا حد زیادی کاهش یابد.

کفپوش گرانول مدارس ضد حساسیت و انتی باکتریال بوده و اجازه رشد قارچ و باتری را روی آن نمی دهد.

بصورت کلی، شما می خواهید کودکان در محیطی که برای آنها ،مربیان و معلمان آنها، آن را دلپذیر و راحت می دانند،شاد باشند.ما در رنگین فوم این اطمینان را به شما می دهیم که با استفاده از کفپوش گرانول مدارس، می توانید محیطی شاد و پویا خلق کنید.رنگ ها و طرح های متنوع این کفپوش برای کودکان جذاب هستند و شور و نشاط بچه ها را افزایش می دهند.

امتیازی که به این مقاله می دهید چند ستاره است؟
[کل: 1 میانگین: 5]