کفپوش گرانول زمین بازی کودکانکفپوش گرانول و لاستیکی 1

زمانی که به دنبال پوششی برای زمین بازی در فضای باز هستید، کفپوش گرانول زمین بازی کودکان بهترین انتخاب است. کفپوش گرانول از کودکان در برابر حوادث پیش بینی نشده محافظت می کند.این کفپوش با خاصیت ارتجاعی فوق العاده خود در زمین های بازی فضای باز ایمنی و آرامش خاطر را برای شما به ارمغان می آورد.این کفپوش گرانولی با نام های دیگری مثل : کفپوش پارکی و کفپوش مدارس نیز شناخته می شود.

کفپوش گرانول زمین بازی کودکان از تنوع بالایی برخوردار است و قیمتی مقرون به صرفه و نصبی بسیار ساده دارد. این محصول فوق العاده برای استفاده در زمین بازی کودکان،مهد ها و مدارس کاملا مناسب است. کفپوش گرانول زمین بازی کودکان راحت، بادوام، الاستیک و با قدرت جذب ضربه فوق العاده بالا می باشد. کفپوش گرانولی فضای باز زمین بازی در رنگین فوم با تنوع بالایی تولید می شود.این محصول به صورت انواع گرانول تایل، کاشی و موزایک های معمولی،کفپوش گرانول پازلی،کفپوش گرانول پایه دار،شیاردار و غیره تولید می شود.

رنگین فوم تولیدکننده برتر کفپوش های گرانول با بیش از 10 سال سابقه در تولید محصولات گرانولی و فومی می باشد.با وجود تنوع در طرح،رنگ و اندازه ای که ما در رنگین فوم در تولید محصولات گرانولی داریم.با این حال امکان سفارشی سازی محصول در طرح،رنگ و اندازه برای مشتریان عزیز را در نظر گرفته ایم.

کفپوش گرانول زمین بازی بهترین انتخاب برای پارک ها ،شهربازی ها و البته زمین بازی کودکان است.این کفپوش سطح ایمنی در اطراف و زیر سرسره ها، تاب ها، تجهیزات زمین بازی است. کفپوش گرانول زمین بازی فضای باز بگونه ای طراحی شده که برای کالسکه بچه ، حرکت ویلچر، ایمنی کودک و از نظر زیبایی شناسی مناسب باشد. این کفپوش لاستیکی برای زمین بازی در فضای باز از لاستیک طبیعی یا تایرهای لاستیکی بازیافتی ساخته شده است.

 

نیاز به کفپوش گرانولی برای زمین بازی در فضای باز

دلیل اصلی استفاده از کفپوش گرانول در زمین های بازی و پارک ها بالا بردن ایمنی است.اما ویژگی های این کفپوش فقط در ایجاد ایمنی خلاصه نمی شود و در رنگ‌ها، سبک‌ها و کیفیت‌های مختلف وجود دارد.این تنوع بالا در طرح،رنگ و ویژگی ها،کفپوش گرانول را به انتخابیویژه برای زمین‌های بازی در فضای باز، تبدیل می‌کند. کفپوش گرانول زمین بازی کودکان سطحی را فراهم می کند که به سادگی نه ساییده و نه شکسته می شود.

کفپوش گرانول برای زمین بازی در فضای باز برخلاف کفپوش های بتنی یا آسفالتی خشن باعث آسیب دیدگی کودکان نمی شود.برخورد بچه ها با هم،زمین خوردن و افتادن بچه ها برروی زمین درهنگام بازی تقریبا امری اجتناب ناپذیر است.برخی از این افتادن ها،سقوط ها و برخوردها می توانند بسیار جدی و فوق العاده خطرناک باشند.استفاده از کفپوش گرانول در فضای باز، می توان این دسته از خطرها را مهار یا از آسیب دیدگی جدی جلوگیری کند.

 

مزایای کفپوش گرانول برای زمین بازی در فضای باز

کفپوش گرانول باعث ایجاد پوششی عالی برای زمین های بازی در فضای باز و بسیاری از فضاهای دیگر می شود. خواص منحصر به فرد کفپوش گرانول آن را به یک انتخاب منحصر به فرد برای زمین بازی در فضای باز تبدیل می کند. کفپوش گرانولی فضای باز ایمن، بادوام، ضربه گیر، ضد خش و غیره است.

 

 

کفپوش گرانول برای زمین بازی در فضای باز دارای مزایای زیر است:

کفپوش گرانول پارکی 1ارتجاعی در مناطق با ضربه زیاد

کفپوش گرانول برای زمین بازی در فضای باز مانند سایر کفپوش های مورد استفاده مانند چوب، بتن و غیره تاثیر نمی گذارد. همچنین، کفپوش گرانول با نصب اصولی و دقیق، ظاهر خود را حفظ می کند.

عایق

لاستیک به طور طبیعی عایق الکتریسیته است. این محصول در درجه اول به عنوان یک عایق برای کف زمین بازی در فضای باز استفاده می شود. در صورت وقوع یک حادثه بعید، لازم نیست نگران حرکت برق باشید. از آنجایی که نارسانا است، به جلوگیری از تجمع استاتیک نیز کمک می کند.

آنتی باکتریال

کفپوش گرانول زمین بازی کودکان در برابر باکتری ها و کپک ها مقاوم است. در بین پوشش های کف این محصول یک انتخاب شناخته شده برای مکان هایی مثل زمین بازی است.این پوشش علاوه بر جلوگیری از رشد قارچ،کپک و میکروب،ضد حساسیت بوده و مناسبب برای کسانی است که پوستی حساس دارند. کفپوش گرانول برای زمین بازی و پارک ها، فضایی امن برای بازی کودکان و همچنین فضایی سالم برای بزرگسالان ایجاد می کند.

مقاوم در برابر لغزش

این محصول در برابر لغزش مقاوم است که باعث می شود افراد آسیب پذیر در برابر لغزش روی  این کفپوش ایمن باشند.اگر تحت هر شرایطی،مثلا بارندگی یا به هر دلیل در پارک ها در معرض ریزش آب یا سایر مایعات قرار گیرد.هیچ گونه جای نگرانی وجود ندارد،چرا که لایه روی این محصول در برابر آب نیز ضد لغزش است.

جاذب

کفپوش گرانول زمین بازی جاذب صدا و ضربه نیز است اما مایعات را جذب نمی کند. بنابراین، وقتی بچه ها بازی می کنند یا می پرند، فشاری برروی مفاصل وارد نمی شود.از محصولات مشابه کفپوش گرانول که در واقع دیوارپوش هستند،در استدیوهای ضبط موسیقی استفاده می شود.

نصب ساده

نصب کفپوش گرانول زمین بازی کودکان در فضای باز بسیار آسان است.البته نوع کفپوش در زمان نصب آن تاثیر گذار است.اما در حالت کلی نصب این کفپوش فقط به چیدن صفحات در کنار هم خلاصه می شود.برای نصب شما نیاز به ابزار خاصی ندارید و وزن تایل های گرانولی آنها را در کنار هم نگه می دارد.

همه کاره

کفپوش گرانول یه کفپوش بازیافتی طرفدار محیط زیست همه کاره است.در اینجا ما درمورد کفپوش گرانول زمین بازی کودکان توضیحاتی به شما ارائه می دهیم.با این حال موارد استفاده این کفپوش به زمین بازی ختم نشده و در تقریبا هر مکانی قابل استفاده است.مثلا : باشگاه های بدنسازی،کارگاه های صنعتی ،باشگاه های خانگی،ویلا و استخر،پشت بام ها،باشگاه های سوارکاری و غیره.

بهترین مواد برای ایمنی

کفپوش‌های گرانولی ایمن‌ ترین و بادوام ‌ترین کفپوش برای زمین بازی در فضای باز زیر یک تاب یا سرسرهاست. این به دلیل خواص مختلف آن مانند ضربه گیر، نرم، بالشتک و مقاوم در برابر ضربه بودن آن است.

نگهداری آسان

کفپوش گرانول زمین بازی کودکان نگهداری ساده و آسانی را دارد. کفپوش گرانولی آب را جذب نمی کند و حتی با ضربه ها و سایدگی ها سالیان سال ظاهر خوبی دارد. ما در رنگین فوم ضمانت می کنیم که محصول خریداری شده بیش از 10 سال عمر می کند.کفپوش گرانول با تغییرات آب و هوا خراب نمی شود. یک جارو یا یک شلنگ باغچه بردارید و گرد و غبار را پاک کنید، کفپوش لاستیکی به راحتی مثل روز اول می شود. یک شوینده ملایم و استاندارد به حفظ جذابیت و ظاهر آن کمک می کند. بر خلاف کفپوش های بتنی یا چوبی، کفپوش لاستیکی اغلب برای تعویض آنها شکسته نمی شود.و در صورت آسیب احتمالی بعد از چندین سال تنها آن تایل یا موزایک گرانولی آسیب دیده تعویض می شود.

مقرون به صرفه

کفپوش گرانول پارکی مقرون به صرفه است زیرا به راحتی از بین نمی رود. کفپوش گرانول، نگهداری کم و طول عمر بالای آن،ایم محصول را در مقایسه با سایر کفپوش های زمین بازی و پارکی، ارزان تر می کند.و این مسئله از هزینه های سنگین نگهداری و هزینه های مجدد برای خرید راحت می کند.با کفپوش گرانول رنگین فوم خیالتان از بابت کارایی،دوام،طول عمر و هزینه مجدد راحت است.

کفپوش گرانول یا لاستیکی 3مشخصات محصول

ضخامت : از 20 میلی متر تا 60 میلی متر

طراحی : کفپوش گرانول ساده پازلی ، کفپوش گرانول پایه دار ، کفپوش گرانول شیاردار

رنگی بندی : قرمز ، زرد ، سبز ، آبی ، مشکی ، رنگ های سفارشی

 

کلام آخر

کفپوش گرانول زمین بازی کودکان در فضای باز از لاستیک های بازیافتی ساخته شده است. به این ترتیب آنها به محیط زیست و ایمنی محیط کمک می کنند. کفپوش گرانول بادوام ، مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش، مقاوم در برابر رطوبت و مقاوم در برابر سایش است. سطح استحکام آنها افزایش یافته است زیرا آنها از لاستیک خودرو ساخته می شوند. آنها همچنین به راحتی به یکدیگر متصل می شوند. کفپوش گرانولی که با نام کفپوش پارکی یا لاستکی آن را ممکن است بشناسید یک گزینه عالی برای بازی و پیاده روی کودکان است. کفپوش لاستیکی در زمین بازی ضربه گیر است و آسیب ضربه را به حداقل می رساند. به دلیل بازیافت سازگار با محیط زیست است. به طور کلی، کفپوش گرانول ایمن ترین و بهترین انتخاب کفپوش برای زمین های بازی و پارک ها می باشد.

 

 

امتیازی که به این مقاله می دهید چند ستاره است؟
[کل: 1 میانگین: 5]