قیمت مت یوگا در سطح بازار می تواند بسیار متفاوت باشد،ما در این پست قصد داریم علت را توضیح دهیم.اما قبل از آن به صورت کلی توضیحاتی در مورد یوگا و مت یوگا ارائه می دهیم.

یوگا در واقع فقط یک ورزش برای تناسب اندام نیست،بلکه پلی برای رسیدن به آرامش روحی است.شما ساعات زیادی از طول روز را مشغول کار آن هم با فشار و استرس می گذرانید.و این عمل هر هفته و هر ماه در طول سال تکرار می شود.

  1. بعد از گذشت چندسال چه باید کنیم؟                                                        
  2. برای دوران میان سالی و بعد از آن چه برنامه ای داریم؟
  3. آیا همان شور و شوق جوانی را در آینده هم خواهیم داشت؟تمرین دسته جمعی یوگا

یوگا در واقع به ما کمک می کند که علاوه بر سلامت بدن بروی ذهنمان نیز کنترل داشته باشیم.وبدین صورت می توانیم استرس ها و فشارهای عصبی را از خود دور کرده.و شادابی و نشاط را در زندگی خود حفظ کنیم.شما می توانید یوگا را به صورت دسته جمعی در سالن های یوگا و محیط بیرون انجام داده.و یا به صورت تکی در خانه و یا در دل طبیعت به انجام تمرینات خود بپردازید.

اما نکته مهم در این قسمت این است که هر ورزشی وسایل مربوط به خود را نیاز دارد. یوگا از آن دسته از ورزش های است که به وسایل زیادی نیاز ندارد.وسایلی مثل :لباس مناسب و راحت، مت یوگا متناسب با ویژگی های بدنتان،آجر یوگا و یک بطری آب.

مت یوگا چیست؟قیمت مت یوگا ساده

مت یوگا،تشک یوگا و یا زیرانداز یوگا هر سه این کلمات در واقع یکی هستند.مت یوگا یک زیرانداز نرم،ضد لغزش مخصوص تمرینات یوگا می باشد.مهمترین کاربرد مت یوگا نیز ایجاد حس راحتری و اسان کردن انجام حرکات برای شما می باشد.مت یوگا رنگین با ضخامت های 6 میل و 8 میل با طول استاندارد در دو نوع تولید می شود.نوع اول ما نوع مت یوگا ساده و نوع دوم مت یوگا طرحدار یا ابر و بادی می باشد.رنگین فوم با بیش از 10 سال سابقه در تولید انواع محصولات فومی خیال شما را در خریدی مطمئن راحت می کند.

متداول ترین ضخامت در مت های یوگا بین 5 تا 10 میل می باشد.اما نکته اصلی در یک انتخاب مناسب برندی است که از آن خرید می کنید.زیرا تولید یک مت یوگا مناسب نیاز به رعایت فاکتورهای مختلفی داشته و باید استاندارد ها رعایت شود.رعایت این استاندارها و فاکتورها سبب می شود تا قیمت مت یوگا در بازار تنوع داشته باشد.فاکتورهایی مانند:

  • استاندارد های بهداشتی ضد حساسیت پوستی باید باشد.
  • انعطاف پذیری بالایی داشته باشد.

در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت،بله به همین راحتی شما می توانید ورزش خود را شروع کنید.

آجر یوگا در کنار این وسایل می تواند مفید باشد به چند دلیل:

  • اول اینکه در انجام بعضی از حرکات بسیار مفید است و کمک می کند بهتر حرکت را انجام دهید.
  • دوم،بعضی افراد پوستی حساستر نسبت به بقیه داشته و ممکن است.در نقاط تیز و سر مفاصل دچار کبودی یا خراشیدگی شوند.
  • سوم،در انجام بهتر حرکات در افراد مسن و جلوگیری از آسیب دیدگی آنها بسیار مفید است.

برای مطالعه بیشتر اطلاعات در مورد آجریوگا اینجا کلیک کنید.

عوامل اصلی در انتخاب یک مت یوگای مناسب

  • مت یوگا باید راحت و با دوام باشد.
  • مت یوگا باید قابل شستشو بوده در در شستشوی مکرر ویژگی های خود را حفظ کند.
  • از ماده اولیه با کیفیت تولید و استاندارد های جهانی بهداشت در آن رعایت شده باشد.
  • انعطاف پذیری بالایی داشته و سبک و قابل حمل باشد.
  • سطح آن به اندازه کافی خاصیت ضد لغزش داشته باشد.قیمت مت یوگا طرح دار

شستشو تشک یوگا

نظافت و نگهداری زیرانداز یوگا یک مسئله  مهم و اساسی است.در مطالب قبلی نحوه نگهداری و شستشوی مت یوگا را آموزش دادیم. در صورتی که علاقمند به مطالعه بشتر هستید اینجا کلیک کنید.اما نکته ای که برای ما در خرید مهم و ارزشمندست،زیرانداز یوگا وسیله ای است بعد از چند بار استفاده نیاز به شستشو داشته. و تعداد دفعات شستشوی  ما در ماه ممکن است بالا باشد.در اینجاست که یک زیرانداز با کیفیت از زیرانداز تقلبی قابل تشخیص است.جنس تقلبی بعد از چندباز شستشو شروع به پوسته پوسته شدن کرده و ذرات آن به دست میچسبد.رنگ آن تغییر کرده و آن جذابیت،شفافیت و درخشندگی روز اول را ندارد.

قیمت تشک یوگا

ما در رنگین فوم خود تولیدکننده اصلی محصولات بوده و واسطه ها را حذف کردیم.این مسئله باعث شده قیمت مت یوگا ما پایینتر از برندهای مشابه داخلی و خارجی روانه بازار کنیم.کارشناسان ما آماده هستند تا شما مشتریان و همکاران عزیز را در خرید راهنمایی کنند.شما می توانید تشک یوگا رنگین فوم در دو نوع ساده و طرح دار را به صورت عمده و تکی در سراسر ایران سفارش داده.و در کوتاه ترین زمان ممکن در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

  • مت یوگا 6 میل ساده به همراه کاور 60،000 تومان
  • مت یوگا 8 میل ساده به همراه کاور 70،000 تومان
  • مت یوگا 6 میل طرح دار ابر و بادی 70،000 تومان
  • مت یوگا 8 میل طرح دار ابر و بادی 80،000 تومان

کلام آخر

متاسفانه تشخیص این مسئله در موقع خرید سخت بوده و بهترین کار ممکن در هنگام خرید،خرید یه برند آشناست.برند رنگین فوم با گذشت 10 سال در بازارهای داخلی و صادراتی برندی شناخته شده می باشد.ما محصولاتی مثل کفپوش گرانولی،کفپوش تاتامی،دیوارپوش،چمن مصنوعی و بیشتر لوازم ورزشی فومی را تولید می کنیم.

امتیازی که به این مقاله می دهید چند ستاره است؟
[کل: 0 میانگین: 0]