در این پست قصد داریم درمورد فوم ای وی آ باکیفیت رنگین فوم اطلاعاتی در اختیارتان بگذاریم.شاید در ابتدا این سوال را بپرسید که فوم ها بایکدیگر چه تفاوتی دارند و این مسئله چه اهمیتی دارد. ابتدا در مورد مواد تشکیل دهنده،کاربردهای عمومی و در نهایت کاربرد اختصاصی و مورد نظر خواهیم پرداخت.و در اینجا کاربرد اصلی آن در تولید محصولات فومی می باشد. محصولاتی مانند: کفپوش تاتامی فومی یا همان کفپوش های فدراسیونی،آجرهای یوگا و دیگر محصولات.

فوم ای وی آ (EVA) در واقع یک پلیمر تشکیل شده از اتیلن و وینیل استات می باشد.این فوم به دلیل خواص استثنایی که دارا است،در حال حاضر بسیار پرکاربرد بوده . و تقاضای زیادی در بازار از سوی تولیدکنندگان محصولات فومی مختلف وجود دارد.در حال حاضر با توجه به خواص ویژه این محصول سمت و سوی بازار به سوی فوم EVA است.چرا که این فوم جایگزین مناسبی برای موادی مانند: PVC ، فایبرگلاس ها ،کامپوزیت های چوبی و غیره می باشد.

کاربردهای عمومی کفپوش تاتامی - 10 تا 50میلی متر

از آنجا که فوم EVA بسیار بادوام،انعطاف پذیر و محکم است ، می تواند در برابر نیروهای وارد شده مقاومت کند. همچنین در برابر آب و هوای نامساعد مقاوم است.و می تواند در برابر برخی عوامل مضر دیگر مانند روغن های سوختی و مواد شیمیایی مقاومت کند. با توجه به ترکیب مولکولی آن ، تولید آن آسان و مشابه ترموپلاستیک ها می شود. فوم EVA به دلیل همه کاره بودن آن ، در صنایع وسیعی از جمله صنایع دریایی ، مراقبت های بهداشتی ، تفریحی ، کفش ، صنایع الکترونیکی و خودرو کاربرد گسترده ای دارد.

ویژگی ها

  • خاصیت ارتجاعی و مقاومت بالا
  • نفوذناپذیری در برابر آب
  • ضربه گیری
  • انعطاف پذیری و نشکن بودن
  • عایق صدا و الکتریسیته
  • دارای استاندارد بهداشتی
  • برش و استاده ساده در مقایسه محصولات مشابه
  • وزن کمتر از نمونه های دیگر
  • و سایر ویژگی ها

کاربرد در تولید محصولات فومیکفپوش تاتامی باشگاهی

بعد از برش فوم در اندازه ای مشخص و ضخامت های متفاوت محصولات با کیفیتی با کاربری های خاص از آن تولید می شود.کفپوش تاتامی ، آجر یوگا، تشک انفرادی، دوقلو شنا و تخته شنا همه از جمله محصولاتی هستند که در رنگین فوم از فوم EVA تولید می شوند.

استفاده در باشگاه های ورزشی و زمین های بازی کوذکان

کفپوش تاتامی محصولی فوق العاده کاربردی در زمین های بازی کودکان،باشگاه های رزمی و بدنسازی می باشد.همچین از این محصول به عنوان دیوارپوش در مهدها و مدارس و کفپوش نمایشگاه ها نیز می توان استفاده کرد.این کفپوش ها را می توان به صورت پازلی در کنار هم بر روی زمین چید.به دلیل وجود دندانه در هر سمت تشک های تاتامی به راحتی در هم قفل شده و بر روی سطح نمی لغزد. خاصیت ضربه گیری فوق العاده این فوم به بالا بردن ایمنی محیط بازی کودکان در زمین های بازی و مهدها کمک بسیاری می کند. ورزشکاران نیز در باشگاه های ورزشی با خیالی آسوده به تمرین و انجام حرکات خود می پردازنند.

یوگاآجر یوگا فومی

آجر یوگا دیگر محصول فومی ما می باشد که ورزشکاران رشته یوگا در این رشته از آن اسنفاده می کنند.ورزشکاران رشته یوگا علاوه بر مت یوگا از آجر یوگا برای انجام هرچه بهتر حرکات خود کمک می گیرند.با قرار دادن این محصول در زیر گردن و کمر از ستون فقرات حمایت کرده و فشار وارده را کاهش می دهند.

استخرهای عمومی و شخصی

دو محصول بسیار محبوب در بین شناگران حرفه ای و مبتدی.این دو محصول به شناگر کمک می کنند تا با اعتماد به نفس بیشتری در تمرینات حاضر شود.و از طرفی کمک بسیار زیادی در حفظ تعادل و اصلاح حرکات پا به شناگر می کند.

کلام آخرتخته شنا - swimming board2

ما در تولید محصولات فومی خود از فومEVA به دلیل انعطاف پذیری بالا و وزن کم آن استفاده می کنیم.استفاده از فوم EVA در برش و جابجایی راحت بوده،عمر مفید بسیار بالایی داشته. و در رنگهای متنوع برای مصارف مختلف تولید می شود.رنگین فوم با سابقه ای بیش از 10 سال در تولید محصولات فومی. با حذف واسطه ها توانسته محصولات با کیفیت را با قیمتی باورنکردی به بازار عرضه کند.کفپوش تاتامی رنگین فوم مورد تایید باشگاه های ورزشی رزمی و همینطور فدراسیون ورزش های رزمی در سراسر کشور می باشد.از این در محصول در مهدها،زمین بازی کودکان،باشگاه های ورزشی می توانید استفاده کنید.

برای خرید محصولات فومی مانند: کفپوش تاتامی،تشک تک نفره،آجر یوگا،تخته شنا.و سایر محصولات کافیست از طریق سایت یا تماس تلفنی ثبت سفارش کرده و محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

 

امتیازی که به این مقاله می دهید چند ستاره است؟
[کل: 0 میانگین: 0]