باوری غلط در مورد استفاده نکردن از آجریوگا در تمریناتآجر یوگا فومی 2

بسیاری از افراد بر این باورند که آجر یوگا فومی می توانند در هنگام تمرین یوگا به عنوان ابزاری برای بهبود تعادل مفید باشند.البته این حرف درست است، کاربردهای بسیار دیگری نیز برای آجرهای یوگا وجود دارد. این ابزار می تواند به مبتدیان و مربیان یوگا کمک کند تا تمرینات یوگا خود را بهبود بخشند. برای شناخت هرچه بیشتر و نحوه استفاده از آجر یوگا فومی باید تا انتها با ما همراه شوید.برای بهبود عملکرد خود صرف نظر از سطح مهارتتان، در کلاس یوگا یا در خانه ، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.ما در شناخت این محصول ، مزایای استفاده از این بلوک یا همان آجر یوگا برای بهبود عملکردتان اطلاعات خوبی در اختیارتان قرار می دهیم.

 

آجر یوگا چیست؟آجر یوگا فومی 3

همان طور که احتمالن اطلاع دارید آجر یوگا مانند مت یوگا یکی از ابزارهای ورزش یوگا می باشد. این محصول مربع شکل بوده و شبیه یک آجر می باشد که به همین دلیل به آجر یوگا معروف شده است. اگرچه آجر های یوگا در اندازه های مختلف موجود هستند ، اما اندازه استاندارد این محصول 23 * 15 * 10 سانتی متر است. علت تفاوت در اندازه های این محصول ایجاد سه ارتفاع مختلف در تمرینات است.که به شما امکان می دهد ارتفاع آجر را با پیشرفت تمرین یا بسته به ژستی که از آجر یوگا برای آن استفاده می کنید تنظیم کنید. یک آجر یوگا مناسب باید بتواند با حفظ شکل خود وزن شما را تحمل کند. بسیاری از انواع موجود این محصول در بازار از فوم یا چوب پنبه ساخته شده اند.

ویژگی ها و خواص ایم محصول

آجرهای فومی یوگا در مقابل سایر آجرهای یوگا اغلب مقرون به صرفه ترین گزینه هستند.از سوی دیگر سبک و قابل شستشو می باشند. برخی از افراد به اشتباه معتقدند که استفاده از وسایل کمکی نشانه ضعف در هنگام تمرین یوگا است. اما لوازم جانبی می تواند علاوه بر سودمندی برای افرادی که تجربه یوگا را دارند یا تازه شروع به تمرین کرده اند مفید باشد. با بکار بردن بآجر یوگا فومی در تمرینات خود می توانید از مزایای بسیار زیادی برخوردار شوید. اولین قدم برای اینکه بتوانید تأثیر مثبتی بر تمرین شما داشته باشید.این است که هرگونه تصور یا پیش فرض غلطی را که درباره مفید بودن یا نبودن آنها را کنار بگذارید.

 

آجرهای یوگا به اصلاح و بهبود فرم در تمرین شما و کاهش خطر آسیب دیدگی کمک می کندآجر یوگا فومی 4

در ورزش یوگا ، حفظ فرم مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است.از دو حالت خارج نیست یا شما تازه وارد یوگا شده اید و یا سعی می کنید یک حالت جدید را امتحان کنید.خب در ابتدا حفظ فرم مناسب در موقعیت جدید می تواند چالش برانگیز باشد.زیرا بدن شما ممکن است ماهیچه های لازم برای حفظ فرم مناسب را نداشته باشد. با استفاده از یک یا دو آجریوگا در تمرین خود ، می توانید از خودتان در یک حالت چالش برانگیز حمایت بیشتری کنید.یه تدریج بعد از قوی شدن عضلات و پیدا کردن تسلط و تعادل کامل می توانید آجر را کنار بگذارید. در صورت عدم استفاده از آجر و وارد کردن فشار بیش از اندازه می توانید باعث آسیب رساندن به خودتان شوید.

 

همانطور که از بلوک یوگا خود استفاده می کنید. عضلات تثبیت کننده و انعطاف پذیری بدن شما برای حفظ فرم مناسب به رشد و ساخت خود ادامه می دهد. شما می توانید ارتفاع بلوک یوگا را بر این اساس تنظیم کنید تا زمانی که دیگر نیازی به آن ندارید. اگر سعی می کنید خود را برای داشتن یک ژست بسیار چالش برانگیز مجبور کنید. می توانید با قربانی کردن فرم خود ، ناخواسته به خود آسیب برسانید.

بلوک های یوگا به شما کمک می کند تا وضعیت خود را برای مدت طولانی تری حفظ کنید

یوگا به بدن شما در ایجاد استقامت ، قدرت و انعطاف پذیری کمک می کند. شما می توانید با پایداری و پشتیبانی از آجر یوگا فومی مدت زمان بیشتری در وضعیت خود بمانید. در حالی که آرام هستید و به تنفس خود ادامه می دهید و زمان استقامتتان نیز افزایش پیدا می کند. این می تواند برای سبک های یوگا مانند ترمیمی مفید باشد. زیرا به شما کمک می کند تا مزایای آسانا را بدون تلاش زیاد بدست آورید.

 

آجرهای یوگا کف را برای شما به ارمغان می آورند

در ورزش یوگا حرکات زیادی درطول تمرین وجود دارد که نیازاست دستان خود را روی زمین بگذارید.مثلا : آسانای ایستاده. این انعطاف پذیری فقط در طول زمان ایجاد می شود. استفاده از بلوک های یوگا به عنوان بخشی از تمرین شما به شما امکان می دهد با خیال راحت انعطاف پذیری مورد نیاز را ایجاد کنید. با قرار دادن یک آجر یوگا در مقابل خود ، به صورت عمودی یا افقی. می توانید به طور موثرتر و با خیالی راحت حرکت را بروی زمین اجرا کنید.البته ناگفته نماند که از عدم تعادل و تلاش برای لمس زمین جلوگیری میکنید.

 

از آجرهای یوگا برای تقویت قدرت و انعطاف پذیری خود در طول زمان استفاده کنید.تا زمانی که بتوانید به تنهایی زمین را لمس کنید. با استفاده از بلوک های یوگا برای کمک به پیشرفت شما ، می توانید از خمیدگی ستون فقرات و یا فشار به همسترینگ خود جلوگیری کنید. که البته هر دو می تواند منجر به آسیب جدی شود. علاوه بر این ، استفاده از بلوک های یوگا به شما امکان حمایت بیشتری از ستون فقرات می دهد.

آجرهای یوگا به شما در حرکات کششی می توانند کمک کندآجر یوگا فومی 5

یکی از فواید تمرین یوگا افزایش انعطاف پذیری بدن است بطوری که حتی باورش برای خودتان سخت است. با استفاده از آجرهای یوگا در تمرین، می توانید کشش خود را بیشتر کرده و در ژست عمیق تری قرار بگیرید.

 

انواع مختلفی از حالت ها وجود دارد که می توانید آجرهای یوگا را در آنها بکار ببرید.این محصول به شما در دستیابی به کشش عمیق تر کمک کند. به عنوان مثال ،با استفاده از آجریوگا به عنوان بازکننده قفسه سینه با قرار دادن بلوک یوگا بین تیغه های شانه خود در پشت خود استفاده کنید. با این کار ، کششی عمیق ایجاد می کنید ، قسمت بالای بدن خود را گسترده تر می کنید و آرامش و تنفس عمیق را تقویت می کنید. یکی دیگر از حالت هایی که می توانید با یک آجر یوگا فومی انجام دهید تا به کشش عمیق تری برسید. این است که وارد یک چین نامتقارن در جلو شوید و بلوک را در پایین ترین ارتفاع زیر یک پا قرار دهید. با انجام این کار ، کشش عمیق تر می شود و بلوک می تواند به تسکین هرگونه درد در ناحیه کمر کمک کند.

آجرهای یوگا می توانند به شما در کشف تعادل بازو کمک کنند

استفاده از آجرهای یوگا به شما امکان می دهد عضلات اصلی خود را تقویت کرده و تعادل بازو را تمرین کنید. تعادل بازوها به بازوهای قوی ، انعطاف پذیری و هسته قوی نیاز دارد. برای ایجاد یک هسته قوی به زمان نیاز است. شما می توانید با حمایت از بلوک یوگا خود را از روی تشک یوگا بردارید.و به بدن خود کمک کنید تا با گذشت زمان یاد بگیرد که چگونه بدن خود را در حالت تعادل بازو درگیر کند.

کلام آخر

آجر یوگا فومی تولید شده توسط رنگین فوم به دلیل نرمی،قابل شستشو بودن،وزن کم و قیمت مناسب دقیقن همان ابزاریست که نیاز دارید.این محصول از سه لایه فوم EPDM تشکیل شده و دارای گوشه های دایره ای می باشد.وبه دلیل خاصیت ضد لغزش بودن شما به راحتی می توانید تمامی حرکات خود را انجام دهید.این محصول از گردن،کمر و ستون فقرات شما بخوبی حمایت می کند.

امتیازی که به این مقاله می دهید چند ستاره است؟
[کل: 1 میانگین: 5]